In mana destinului

24 1 0
                                    

Mete găsește o altă cale de a se răzbuna pe Tugrul. Când îl vede în mulțime, scoate pistolul, îi sperie pe toți trăgând un glonte în aer și amenințând, apoi îi aliniază pe el și pe cei de lângă el, și pe fiecare îl controlează la ceas, apoi îi dă drumul să plece. Înainte de a ajunge la Tugrul, vine o mașină cu o patrulă de militari și Mete e nevoit să fugă. După aceea toată familia îl caută și nu-l găsește nicăieri. El se află la casa din cartier, cu Ayca, loc în care Cemile și Osman se gândesc într-un sfârșit să-l caute. Ulterior, pentru că Mete se poartă la fel de rece cu ea, Ayca îl va urmări și va vedea că se întâlnește cu Gozde, fata care trebuia să fie prietena lui Aydîn și care fusese și ea torturată de Tugrul (acesta o punea mereu să cânte). Mai târziu, pentru a afla cât mai multe informații despre Tugrul și anturajul său, Mete se va angaja ca ospătar la un restaurant frecventat de torționar.


Ekrem este adus acasă la Hakan unde vine Berrin și îi cere explicații privind moartea lui Ahmet. Ekrem recunoaște că i-a urât pe amândoi pentru că din cauza lui Ahmet ea l-a părăsit pe Hakan, cu care era căsătorită și avea un copil. Berrin se enervează și sare la gâtul lui Ekrem care se afla în pat și căruia i se face din nou rău. Hakan abia reușește s-o scoată din dormitor și s-o potolească.

Bahar și Soner petrec o zi împreună, vorbind și plimbându-se. El îi povestește despre Aylin când pe malul mării fiind, găsește pe nisip o stea de mare. Apoi o roagă pe Bahar să revină în casa lor pentru că o iubește. Soner o cere de soție pe Bahar și îi dăruiește inelul de logodnă.

Carolin și Ibo se întâlnesc într-o altă ambianță decât în sediul băncii lui, iar el îi oferă o sumă de bani. Cei doi ciocnesc în cinstea înțelegerii asupra căreia cad de acord, apoi se despart. Ibo, ajuns la bancă, este mirosit la propriu de către Mesude și de Neriman ca să vadă ele dacă nu cumva hainele lui miros a parfum de femeie. Ibo și Kemal își fac semne din priviri, dar încetează acest dialog mut când cele două, mamă și fiică, le observă jocul.

Arif reușește la un moment dat să anihileze un paznic și să-i ia hainele, după care iese din celulă prefăcându-se că îl duce pe acela afară din casa de tortură, dar în același timp un alt ostatic este dus de doi torționari, iar ostaticul îl vede pe Arif care, deși e îmbrăcat la costum, este plin de sânge pe față, și îl pârăște celor doi. Astfel, Arif nu mai poate evada și este dus la Tugrul în birou. Acesta vrea să-l pună să-i dea un telefon lui Cemile. Arif se preface că ridică receptorul, dar din buzunar scoate cu cealaltă mână un box metalic și îl lovește puternic pe Tugrul în moalele capului ...

Lectii de viataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum