Planul lui Hakan reușește. Îi spune lui Ekrem totul, îi dovedește că nu minte arătându-i negativele pozelor trimise și îi spune despre felul în care Carolin dorea să-i ia averea și cum îi asculta conversațiile telefonice, astfel că a aflat despre uciderea lui Ahmet. Carolin, înțelegând că a picat cu totul în capcana lui Hakan face o criză de nervi. Ekrem, în fața adevărului la care nu se aștepta, face o nouă criză de inimă și Hakan cheamă salvarea. După aceea Carolin va mai juca o ultimă carte și va merge la Hakan acasă să-i spună că-l iubește, dar el o va da pe ușă afară. Într-o seară când el va fi împreună cu Berrin, îi va povesti totul și ei, pentru a o lămuri cum au stat lucrurile. Mai departe, Carolin își va încerca norocul cu următorul bărbat pe care l-ar putea fraieri: Ibo.
Mete, care plecase de acasă fără să spună unde merge, ajunge la un bijutier și îi arată diamantul lui Tugrul, dar acesta nu-l acceptă dacă nu i se dau referințe despre proveniența lui. Noaptea, ca de obicei, Mete are coșmaruri și Ayca îl liniștește apoi rămâne în pat lângă el până dimineața. Când Mete o vede acolo, o alungă iar ea, confuză și dezamăgită, va decide că este mai bine să plece din casa lor. Într-o altă zi Mete îl vede pe Tugrul la un bijutier punându-și diamantul lipsă la ceas și îl urmărește când iese de acolo. Pe o stradă lăturalnică îi pune pistolul la spate și îl forțează să se întoarcă spre el cu mâinile sus. Din nefericire, este o altă persoană ...
Tugrul îl torturează din ce în ce mai mult pe Arif care este plin de hematoame în special în jurul ochilor. Cum oamenii lui Tugrul îl țin cu capul sub apă, el este aproape să se înece și se vede împreună cu Cemile îmbrăcați în alb pe o pajiște nefiresc luminată. O vreme, Cemile nu mai primește vești despre Arif. Soner încearcă și el să dea de Tugrul dar firele se opresc înainte de a-l putea găsi.
Soner, după ce discutase îndelung cu Cemile despre viața lui și avusese acceptul ei de a o lua de la capăt alături de Bahar, îi pregătește o frumoasă surpriză acesteia cumpărându-i o rochie de seară și invitând-o la un restaurant. Apoi Soner rămâne împreună cu Bahar într-o cameră a hotelului unde a avut loc cina. Dimineața Soner îi aduce micul dejun iubitei sale. În aceeași dimineață Cemile descoperă că lipsește pistolul din cutia lui și găsește un glonte căzut pe parchet. Speriată se duce și-l găsește pe Mete care stătea în stradă lângă magazinul bijutierului. Când tocmai Cemile încerca să-l ia pe Mete acasă, îl văd amândoi pe Tugrul printre oamenii care vin din fața lor ...