Emily Horan (22)
Niall Horan (25)
"Zlato jsem doma!" zavolala jsem od dveří, když jsem přišla z práce. Klíčky jsem si položila na malou skříňku co stála nalevo.
Nic se neozvalo což bylo divné. Vždycky když takhle přijdu domů Niall ke mě příběhne a políbí mě.
"Nialle!" volala jsem do domu ale pořád marně.
Když jsem přišla do kuchyně, na zemi leželi květy červených růží a spousta svíček které vedly nahoru. Odložila jsem si věci a pomalu šla za svíčkama. Když jsem přišla do ložnice Niall na posteli neležel. Najednou jsem slyšela klapnutí dveří a někdo mi zavázal oči jemným šátkem.
"Nialle?" usmála jsem se a snažila ho nahmatat. Najednou jsem se dotkla jeho dokonalé hrudě.
"Lásko? Sundal bys mi ten šátek? Ráda bych tě viděla" usmála jsem se a poslouchala co mi odpoví.
"Ne zlato..Dnes tu velím já" zasmál se a začal mě líbat na krku. Pomalu mi rozepínal košili. Skousla jsem si ret a Niall mě přenesl na postel kde se na mě zapřel. Sundal mi košili a posunul se níž. Nadzvedl mě a rozepnul podprsenku. Začal mi laskat prsa. Udělal mi malý flíček na prsem a sesunul se níž. Sundal mi legíny a roztáhl mi nohy. Kousala jsem se do rtu. Políbím mě na vnitřní straně stehna s jazykem jel pomalu až ke kalhotkám které potom sundal.
Špičkou jazyka obkroužil můj vchod. "Bože Nialle" zavzdychala jsem. Naslinil si dva prsty a vnikl do mě. Jazykem kroužil okolo mého klitorisu. Hýbal prstama a po chvilce do mě vnikl třetím prstem. Cítila jsem že se orgasmus blíží. Ale v tom nejlepším přestal. "Nini" řekla jsem smutně.
Najednou jsem cítila jak mi něco nalil na bříško a podbříško.
"Ni-Nialle co je to?" skousla jsem si ret a cítila jak mi to začal pomalu slízávat.
Poznala jsem co to je. Byl to med. Tohle mi dělá pořád. Je to tak příjemné...
Když všechno slízal, cítila jsem jak se nade mě zase zapřel. Roztáhl mi nohy a na podbříšku jsem cítila jeho penis. Políbil mě a něžně do mě vnikl. Nebyla jsem panna ale ještě jsem nebyla zvykla na jeho célku a tloušťku.
Začal se ve mě pomalu pohybovat.
"Nialle!" křikla jsem když se ve mě začal velmi rychle pohybovat.
Byl tak dokonalý. Zrychloval a zrychloval.
"Emily" zavzdychal mi do pusy. Políbíla jsem ho a začala nahlas vzdychat.
"U-už" syknul a já cítila teplou tekutinu v mém podbříšku.
Pořád se ve mě pohyboval a po chvíli se orgasmus dostavil i mě.
"Horane!" zavzdychala jsem a on se svalil vedle mě. Konečně mi rozvázal šátek. Přitulila jsme se k němu a během pěti minut jsme oba spali....
První jednodílovka:3 Doufám že se líbí:))
YOU ARE READING
Jednodílovky 13+
FanfictionČauky holky, rozhodla jsem se psát další story:)) Tohle budou jednodílovky 13+ :)) Jednodílovky budou o všech. Nebudou tady chybět- 1D, 5SOS, Troye Sivan a československý youtubeři :)) Během jednodílovek chci udělat konkurz na "adminku". Prostě nech...