ihanet

410 19 0
                                    

ceme süpriz yapcagım içincemi aramadım . taksi duragını aryıp taksi çagırdım . üzerimede hemen kot sort ve bi tişort giydim . aşagı indim hemen spor ayakkabılarımı giydim. telefonumu ve cüzdanımı alıp çıktım dışarı . taksi gelmişti . hemen binip adresi verdim . geldigimizde adama ücreti verip aşagı indim . kapıyı çalmadım . geçen sene kendime anahtar yaptırmıştım . sessizce kapıyı açıp kapattım. içeri girdigide gördügüm şeyle şok oldum. cem bi sürtükle öpüşüyolardı. cem beni gördügünde direk kızı iktirdi ve yanıma geldi. yanıma gelmesini beklemeden ordan koşarak çıkıp gittim . koşarak ordan uzaklaşmaya başladım . arkamdan gelmiyorduzaten gelse ne dicektiki . taksi duragına kadar yürüdüm . duraga gelincede hemen taksiye binip adresi verdim . eve gelince adamaparayı verip indim arabadan . hemen elime telefonumu alıp hattı kırdım . babamın adamlarının birine yenisini almasını söyledim . direk odama çıktım. odamdaki banyoya girdim . ılık bir duş aldıktan sonra çıktım banyodan . üzerime ayıcıklı pijamalarımı giydim . direk yataga girip uykunun kollarına bıraktım kendimi . sabah gürültüyle uyandım . hemen aşagı indim . eşyalar toplanıyodu ben onları öylece izlerken omzumdaki elle irkildim . hemen arkamı döndüm babamı görünce rahatladım. babam konuşmaya başladı . - tatlım iyi gözükmüyosun selimi çagırmamı istermisin (aile doktorumuz ) + hayır babişim ben iyiyim saol . - pekala hadi geç mutfagada kahvaltımızı yapallım . daha sonrada senle yola çıkıcaz . esmaya (hizmetçi) söyledim eşyalarını hazırlar birazdan .dedi bende gülümsemeye çalışarak + peki dedim . kahvaltıyı yaptıktan sonra odama çıktım . esma sultan eşyalarımı hazırlıyodu. bende hemen yanına gidip yardım etmeye başladım . bavul hazır olunca birlikte aşagı indik . babam koltuga oturmuş maç izliyodu. bizi görünce ayagı kalkıp konuşmaya başladı . - tatlım hazırsan çıkalım istersen dedi bende hemen tamam dedim . babamla birlikte son kez annemlerin yanına gidip vedalaştım . sonra yola çıktım . benide birden uyku bastırdı . bende başımı babamın omzuna yaslayıp gözlerimi kapadım .

mafya bozuntusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin