uykumdan babamın sesiyle uyandım . - tatlım hadi kalk geldik . hem seni tanıştıracagım daha çok kişi var . dedi + tamam kalkıyorum babiş . dedim . birlikte arabadan indik . babam beni tüm korumalara tanıştırdı .babamın telefonu çaldı . babam direk odadan çıktı. geri geldiginde benimle konuşmaya başladı . - tatlım bu akşam seni bazı mafyalarla tanıştırmak için davet düzenliyorum . herkes orda olucak . senin için bazı moda evinden gelicekler istedigini alabilirsin . benim şimdi çıkmam gerek diyip yanagımı öpüp çıktı. bende direk kendi odamaçıktım . alışmıştım bu eve biraz büyük olabilir ama genede alıştım.kadınlar gelince beyaz kısa bir elbise seçtim . sonra kuaförler geldi. saçımı ve makyajımı yaptırdıktan sonra babam yanında biriyle geldi. çocuga baktım gayet yakışıklıydı. yakışıklı jojuk konuşmaya başladı . - meraba ben salih dedi gülümseyerek . bende direk cevap verdim . + meraba bende hira tanıştıgıma memnun oldum dedim . sonra babam konuşmaya başladı . - tatlım senin yanındabugün hep salih olucak orda sevmedigimbazı mafyalar olucak . o yüzden seninle sallih ilgilenecek dedi bende hemen cevap verdim . + tamam dedim sonra salih kolunu uzattı bende direk koluna girdim . ben salihin arabasına bindim babam kendi arabasına bindi ve yola koyulduk .