Bölüme eklediğim şarkı ile okumanızı tavsiye ederim. O zaman gecelim.
Taehyung❆
Yoongi hyung beni kolaylıkla aramazdı bir şey olmuştu yada hoseok aradığı içindi.
Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"efendim hyung bir sorun mu var?" sorumun ardından yoongi "taehyung hala evde misin?""evet hyung, ne olduda?"
"merak ettim jeongguk iyi mi değil mi diye. "
Gülümsedim her ne kadar yoongi onun koçu olsada jungkookla kardeş gibiydiler."hoseok beni aradı yanına geleceklermiş bende onlarla gelecegim. Jeongguk kötü olmasına dayanamıyorum, ve benim yuzumden olduğı için daha kötü hissediyorum."
"peki hyung jungkook'a söyliyeyim mi?"
"haberi olmasa daha iyi olur taehyung. Teşekkür ederim şimdiden kapatmam gerek."
Telefon kapandığında sonradan peki ama ya kavga ederlerse diye düşündüm ama kötü şeyler düşünmek istemiyordum çünkü gelecek olan kisileein bende degeri buyuktu. kuzenim hoseok'u ve çocukluk arkadaşlarımı uzun süredir görmemiştim.
Hoseok hyung ile yoongi hyung şirketten tanışıyorlardı jimin kendini gizlediği için alım satım işlerini hoseok yapıyordu. Jungkookun kıyafetleri için yoongi hyungla iletişimdelerdi. Onun haricinde yoongi ben, jungkook, ajumma, hoseok hariç başkaları ile pek iletişime geçmiyordu yada ben görmemiştim.
Kapının çalması ile kapıya yöneldim kapıyı açar açmaz jimin büyük bir heyecanla üstüme atladı, "TAEHYUNGİEEE" sıkıca sarıldıktan sonra "çok özledik be şerefsiz. Hic büyümedi-" daha sözünü tamamlamadan hoseok jimini kenara ittirip bana sarıldı. Jimin yere düştüğü için hepimiz güldük
"ayıp lan nerde kibarlık? oldu olacak ustume cik" diye homurdandı oturdufu yerden kalkarken.
"ulan kerata kuzenine gelmez mi insan"
Hoseok'u yaklaşık iki senedir görmüyordum ve çok özlemiştim doğal olarak.Sırayla herkese sarıldıktan sonra montalırını alıp astım. Ben asarken jimin getirdigi poşeti bana uzattı ve hep birlikte içeri geçtiler.
Onlar içerdeyken jiminin verdiği poşeti açıp içindekilere baktım bir kaç hediye paketi, soju ve cips vardı. Poşeti kapatıp mutfağa gittim. Mutfağın tezgahına elimdeki poşeti koydum ve içindeki soju ile cipsleri poşetten çıkardım. Tezgahın üstündeki dolaplardan üç tane büyük tabak çıkarıp içlerine cipsleri boşalttım. Tezgahın altındaki dolaptan altı tane bardak çıkarıp içlerine soju doldurdum. Ve son olarak mısır patlatıp onu da tepsiye aktarıp içeri yöneldim.
(mutfak aklımda bunun gibi canlandı benim. kafanızda daha iyi canlanması için koydum fotoğrafları)Salona girdiğimde gözüm direk boş olan koltugu gordu ve orta seypahaya tepsiyi koyduktan sonra boş koltuğa oturdum.
Bogum "televizyonda hep görüyoruz ama hiç gerçekten bir ünlü ile tanışmadık" derken hoseok tanıştığını belirtircesine yalandan öksürdü ve ekledi "kendi adına konuş Bogum" herkes güldü çünkü hoseok sinirli olmasada sinirli gibi görünmeye çalışmıştı ki pek de başarılı olduğu söylenemezdi.
Herkes gulerken jungkook soze girdi "hepinizle tanıştığıma memnun oldum ama bir telefon konuşması yapmam gerekiyor müsadenizle" deyip ayaklandı ve koridora yoneldi."ee napıyoruz?" Jimin'in sorusu ile Yoongi ayaklandı ve ve televizyonun yanına gidip PlayStation'a bagladı ve elinde konsolları tutarak bize döndü. "beni yenebilecek var mı?" sahte ama yinede samimi oldugunu gosteren bir kahkaha attı ve ekledi "hiç sanmam"
( iste buraya dikkat edin ileriki bölümlerde bu konuşmayı tekrar hatırlatacaklar)
O sırada araya Eunwoo girdi "seni yenebilirmiyim bilmiyorum ama Jimin ile Taehyung yenebilir çünkü şu ana kadar tek yenildiğim ikisi var" dedi. Yoongi şaşırdığını belli edercesine kalkan kaşları ile bana döndü " neden biz jeonggukla oynarken hiç bize katılmadın da sadece kapıdan izledin?" o sırada araya Jimin girdi "ben meydan okuyorum ama ben kazanırsam bir yemek borçlusun." jimin'in yavşama meselelerine hepimiz alışıktık ki pektr basarili oldugunu soyleyemezdim genelde birine yavsadiginda jimin yakisikli oldugu icin kabul ederlerdi. ama bu sefer çok farklıydı yoongi hyunga çok farklı bakıyordu ve ondan gozunu alamıyordu. Ayaklandım ve kapıya doğru ilerledim kapıdan çıkarken kapının yanındaki koltukta oturan jimine dokundum." bir gelir misin?" jimin ayaklanıp peşimden geldi ve mutfağa geçtik.
" oo ben görmeyeli yavşaklığını geliştirmişsin ama bu yavşaklık biraz gote dönüşmüş sanki? Hani asla birinden hoslanmazdin noldu sana"
"bilmiyorum adam ilk arabaya bindiğinde garip hissettim onda farklı bir şeyler var ve onda ne varsa ruhuma işledi bile taehyung hem ayrıca baksana adam cok karizma."
"peki ya eunwoo sen öyle dediğinde cpcugun yuzu asıldı senden hoslaniyor jimin cok belli"
"eunwooya karsi hislerim yok sende biliyorsun tae"
"neyse bunu soyliyecegimi hiç düşünmezdim hele ki sana söyliyecegimi asla düşünmezdim ama yakışıyorsunuz cidden"
" ee bi kıyak yaparsın artık taetae"
Jimin her bir şey istediğinde boyle yalakalık yapıp ikna etmeye çalışırdı bazen başarılı olamasada ona kıyamıyordum."jimin karşında ilkokuldaki ben durmuyor artık taetae deme cocuk degilim ben!"
"yoo gayette çocuksun bebeksin hattaaa"
"TAETAEEEEE~" üzerine basa basa ve uzatarak soylemişti sinirli bir nefes alıp ağzımı araladım "aranızı yapmasam mı ya" sesim bekledigimden alaycı ve sert bir tonda çıkmıştı.Jimin ağzını araladı "yaaa tamam ozur di-" Jimin'in sözü yarıda kesilmişti çünkü sanki biri bende burdayım dercesine öksürmüştü. Jiminle aynı tarafa baktığımızda kapıya yaslanan jungkooku gördük. Lütfen biri başından beri orda olmadığını soylesin Çünkü utançlıktan yerin dibini boyladim bile!
_____________
.Selammm nasılsınızz?
Bu bölümde ilerdeki bölüm hakkında bir çok şey gizli bakalım beğenecek misinizz
Öncelikle düz yazıda acrmiyim idare ederseniz cok sevinirim.
Minik bir spoi daha verecegim jungkook agzından da okuyacaksınız(aslında genel olarak jk agzindan olacka ehe) bende heyecanla bekliyorum wkmdowjdo neyse hepinizi cok seviyorum yarın yb atacagım görüşürüz(bunu yazali 1,5 ay gecti yb atmamisiim ama kafa nasi guzel)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
an ice ❆Taekook
FanfictionJungkook aşçısını bir aşçıdan fazla goruyordu kayarken taehyungu dusunuyordu.. Angst* "Kaybedeceğimi bile bile, sakat olduğumu bile bile nasıl hala bana tekrar dene git yarış dersin taehyung? GÖRMÜYOR MUSUN SAKATIM BEN!" dediklerim ne kadar etki...