Gece Pitirciklari

26 5 11
                                    

Oncelikle bolum devamı degil arkadaslar bugğne ozel oyle paylasiyorum ilerdeki sahnelerden biri aslinda. (aslinda  sarki secemedim bi turlu hep arada  kaldim the weekend die for you, under the influence, sweather weather,  wanna be yours, lost on you, loveeeeeee song, still with you ve daha bşr suru sarki ama nedense bi anda bunlardan cayip into it sectim PWNSONWODKPAAMWOFM benim kararlilik seviyrsi)

Yatakta ordan oraya donerken bi anda dudaklarımda bir sey hissettim ama hissettigim sey bir kac saniye sonra kayboldu hafif gozlerimi actigimta taehyung neredeyse bir santim yakinimda uyuyordu sonra oda hafif gozlerini acti ve bana gulumsedi. Gulumseyisinin beni bu kadar etkilediginden haberi olmadıgı icin cezalandırılmalıydı! Elimi yavasca beline koydum ve elimi Beline koyus hızımın aksine cok hızlı bir sekilde taehyungu kendime cektim uyku sersemi oldugu icin pek bir tepki gostermedi ayik olsaydı kesinlikle utanarak kacmaya calisirdi. Dudakları zaten cok yakınımdaydı nefesleeimiz birbirine carpıyordu. Yavasca dudagına dogru yola ciktim ve gulusunden opmeye basladim. bana karsilik vermeye calisti ki bu hayatimda aldigim en tatli opucuk olabilirdi cunku uyku sersemiyken duzgun opemiyordu.

Biraz uzun olan opusmemizin yarisinda uyku sersemliği gitmiş olacak ki bi anda geri cekildi once elini dudagına attı sonra kafasını baska tarafa cevirdi. Karanlıkta oldugumuz icin net gorunmuyordu ama utanmayı yine basarmisti. Tekrar bana dondugunde utandıgı ama pisman olmadigini belli eden gulumsemesini gordum. Saskinligi uzerinden attiktan sonra tekrar kollarıma girdi ve bana bir öpücük verdi "uykum kactı napsak?" uykulu cikan sesi cok etliyeciydi tanrı askına n'oluyordu bana boyle? Gece gece hissettigim seyler hic hayra alamet degildi. Dudagına egilip hafif dudagını emip bıraktıktan sonra "hmhm bendede oyle oldu sanirim" gibisinden bir mırıltı cıkardım. Kıkırdayarak sırtını dondu kollarım arasında tekrar uykuya yeltendi. Yalancılıgın bu kadarı olur hani uykusu kacmıstı? Uyumak yerine daha guzel seyler yapabilirdik. Kokusunu icime cektigimde kokusu beni etkisine aldi ve uykumla birlestiginde karanlık bir bosluga girdim..

An ice icin guzel sahne ama ilerde anca eklerim su an hosunuza gider die paylascam yarin tekrar gizlerim sonra an ice de ki bolumden okursunuz ehe

https://youtube.com/shorts/2c_7Kza_yyU?feature=share aslinda bunu gorunce hosuma gitti biraz degistirerek yaziya aktardim calmis gibi olmiyim arkadaslar (kaynakca dermisim wkdnwodma)

https://youtube.com/shorts/EU_EVlHJUgM?feature=share burdasa su kacan cocuk exime benzio pugh aewina (buna baslicam bu arada) (bu bilgiyi gotunuze sokabilirsinşz ksjfowndla)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

an ice  ❆TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin