Kunal tum said acp being shocked.
Kunal laughed wickedly tu akhir tumhain pta chal hi gaya .
But kunal put out his gun and took acp on gunpoint . As a result other officers dropped their gun and goons took over them .
Now all the officers are tied with ropes on their chairs .
One goon went to kunal and as soon as kunal saw him he smiled at him.
Kunal : Anuj tum jao aur mal ko bajnay ki tyari kro ma in sab ka kam khatm krta hun .
Anuj : Thik ha dad ... When he turned dushant was shocked as he was the same guy who bumped into kavin .
Acp : Anuj zinda kasay ho sakta ha wo to mar gaya tha na he asked kunal still being shocked.
Kunal : Ary acp tum bi kitny bhole ho mera beta zinda ha tu is ka mtlb hud hi samj jao na he smirked at him
Acp: Mtlb tum na wo sab plan kia tha ta ky tum zain ko khooni bna sako magr kyu? Us na kia bigara tha tumhara?
Kunal: Us na kuch nahi bigara tha tum na mery khandan ko barbad kr dia tha itni badnami hoi thi hamari isliya ma na soch lia tha ka tum bi itni hi zilat (humilation) uthao gy . He said in extreme anger.
Magr ma na asa bi kya kiya tha tumharay sath jo tum na aik bachy ki zindagi kharab ki asked acp.
Judge Amar prakash tu yad ho ga tumhain na wo bap tha mera, unko pori dunya ma badnaam kia, ham sark pr a gaye kisi ko muh dikhane laik nahi chora tha tum na hame.....magr ma na bi tu hisab pora kia na kunal said with a smirk.
Magr amar organs hi taskari krta tha aur apni job ka sath bi loyal nahi tha wo, ma na us ko pakra kyun ka wo aik mujrim tha ,acp said.
Kunal: Mujrim han mujrim tu aj duniya ka liya tumhara beta bi ha magr afsos us bechare bache ki tum na aik na suni kasay cheeh raha tha wo
"dad ma na kuch nahi kia , ap meri bat tu sunain ,dad ...dad "
magr tum na khud apny hi bety ko mujrim sabit kia aur yahi tumhari saza ha tum sari zindagi khud sa nazrain nahi mila pao gy acp .....tum har pal us din ko yad kro gy , tumhain mujrimon sa nafrat thi ma na tumhare hi bety ko duniya ka samna mujrim bna dia jis ki gawahi tum na di tum is boj ka sath jio gay ........ Aik bap ka liya is sa bari saza kia ho gi .
Acp was speechless now all the team saw him but his agnoy was beyond words , guilt , sorrow and grief was visible on his face .
Kavins words come in his mind
"Na ma bhola hun aur na apko bhulny dun ga"
"Aur han mera bap bane ki koshish na krien"
*
Cid Beauru:Shreya was very tensed roaming here and there.
Kajal : shreya baith jao is tarha wo log wapas tu nahi a jain gy na ?
Shreya:Kasay baith jaun han 1 baj raha ha rat ka magr abi tak koi bi wapas nahi aya mujy boht fikr ho rahi .
Vivek :Ab tu mujy bi lag raha ha ky koi problem ha kyun ka team ko 11 bajy tak a jana chahiya tha.
They were engrossed in their talks when they heard a knock on the open door all turned to see a handsome boy standing there on the door.
Vineet: Please come in ham apki kia help kr sakty hain .
Hi im Kavin Karanveer he greeted four of them.
K_Karanveer ya nam ma na kahi suna ha kahin, ap k_karanveer emporium ka owner tu nahi hain vivek said excitedly .
YOU ARE READING
𝕮𝖔𝖒𝖊 𝖇𝖆𝖈𝖐 (COMPLETE)
FanfictionWalking back to your family after 15 years is like walking into strangers. How a boy of seven goes through emotional and mental torment when he has to live like an orphan despite having parents . Would he be able to accept his family? Would he be ab...