_________________________
I Don't Need Your Name.Sânge. Nu negai capacitatea acelui lichid de a te trezi din morți, de a te îmbăta cu aroma lui. Era cel fără de care nu puteai trăi, cel pentru care ai fi omorât pe oricine de foame. Cine te-ar fi oprit? Absolut nimeni.
Priveai roșeața închisă și densă a băuturii tale, mișcând circular paharul cu picior înalt, subțire. Încăperea în care te aflai era plină de familia ta și prietenii de familie; doar vampiri puri. Spuma societății tale era în sufrageria vilei voastre.
The Annual Ball of the Purest.
Ce tradiție tâmpită! Și totuși erai acolo în fiecare an, participai mereu. „Obligațiile familiale nu se discută", după cum spunea adesea Sunhee. Nu știai cum rezistați, amândoi/amândouă, alimentând imaginea a doi tineri perfecți/două tinere perfecte, iubitori ai/iubitoare a imortalității.
Îți ridici ochii și dai de irișii ei albăstrui, deja fixați pe tine; era în colțul opus al camerei, coversând cu câteva dintre rudele tale. Ai fi recunoscut-o dintr-o mie! Părul de un roșu sângeriu, precum cocktail-ul tău AB, și rochia neagră, ca ținuta ta.
Purtați amândoi/amândouă doliu la asemenea întâlniri, o mică formă de protest știută doar de voi.
Supușii erau în sala alăturată, pregătindu-se pentru momentul mult așteptat de toată lumea; aproape toată lumea.
The First Feeding.
Ai auzit sunetul ceasului de perete ce anunța miezul nopții. Ai lăsat paharul pe masă și ai simțit mâna ei pe umărul tău.
- E timpul, îți șopti roșcata și îți apucă grijuliu mâna.
***
A doua zi l-ai trezit/ai trezit-o pe Crush și ați mers să îi găsiți pe Sunhee și Jimin. Toți patru ați fost conduși spre limuzina voastră și, evident, ați mers să îi întâlniți pe cei care v-au dat viață.
Nici Jimin și nici Crush nu au fost în centrul atenției în acea dimineața. Tu și Sunhee ați fost primiți/primite ca niște eroi/eroine; erați de-ai adulților de acum.
Cei doi oameni au fost repartizați în camerele anexate dormitoarelor voastre, camere care puteau fi pătrunse doar prin ale voastre. Erau parte din colectivul angajaților voștri, singurii cu care interacționau pe lângă voi.
Aveau o oarecare viață socială cu oamenii plătiți să vă servească, oameni care, la finalul zilei, plecau - total liberi - la casele lor.
***
Nu îl/o mai văzusei de zile întregi, de când se încuiase în propria încăpere. Nu vă mai vorbiserăți din limuzina care abia oprise în fața clădirii pe care tu o numeai „acasă". Nu îi invadasei spațiul, ci ai ales să îi oferi intimitatea necesară unei astfel de situații.
Prima dată când vă vedeați și tu erai obligat/ă să-i străpungi firava încheietură cu colții. Te simțeai oribil și mai mult decât atât...
- Hai spre masă, murmură și te trase mai puternic spre ea.
Stăteai nemișcat/ă, cu picioarele înțepenite în podea și ochii privind în gol. Sunhee te ajută, ca de obicei, să-ți găsești locul la masă și se așeză lângă tine.
Se auzi un clinchet delicat, datorat lovirii unui tacâm de gura paharului destinat sângelui. Privirea tuturor se îndreptă spre tatăl tău care se ridica din propriul scaun; era timpul pentru discursul gazdei seratei.
nume. || crush. || simplu/dublu. || +18/nu.
observații:
• pentru cei care doresc dublu, povestea se desparte când intră oamenii în sală, se combină când ies și se desparte iar când Sunhee părăsește casa ta.
• nu aveți o ieșire dramatică, balul trebuie să meargă perfect. vă voi anunța când este nevoie de dramă!
• nu refuzați să îl mușcați pe crush.
este o b l i g a t o r i u.