👑Bölüm 1👑

1 0 0
                                    

Dükkanı yanan ailenin çaresizliyi ile Leyla Emire doğru yakınlaşıp onunla evlenmek istediyini söyledi. Kaç zamandır Leylaya aşk olan Emir aşkına kavuşdu. Leylanın annesi mutlu oldu. Onlar hemen evlenmek kararı aldılar ve yüzüklerini takıp evlendiler. Kendilerine bir ev tuttular ama içinde hiç bir şey yokdu. Onlar her ikisi çalışıp para kazanıyodu. Yemek almaya paraları çok azdı..

(1 yıl sonra)

Leyla artık böyle yaşamaya katlanamıyordu. Birlikde hiç zaman geçiremiyolardı. Leyla ayrılma kararı aldı. Emir ona deliler gibi aşk'tı ama Leyla Emiri boşadı.

(4 yıl sonra)

Leyla bir markette kassir olarak çalışıyordu. Emir üzerinde çalışdığı projeni bitirip bu proje sayesinde zengin oldu. Leylanın bundan hayla habero yoktu. Her kes onunla alakalı konuşuyordu. Leyla eve dönüp televizyon izlemeye giderken babasının gazetinde Emirin resmini gördü. Leyla Emirin zengin olduğunu okudu ve şaşırdı.
(1 gün sonra)
Leyla yinede çalışmak için markete gitti. Kassaya birisi yakınlaşdı ve o Emir di. Leyla çok şaşırdı. Emir'in ona aşkı bitmişdi. Leyla konuşmaya başladı:
LEYLA: Selam Emir nasılsın? Kaç yıldır gözükmüyordun. Duyduğuma göre zengin olmuşsun.
EMİR:Selam Leyla iyiyim. Evet kaç yıl oldu beni bırakalı, ama ben artık senden soğudum. Evet hemende duymuşsun. Seninle birlikde olduğum zamanlarda üstünde çalışdığım projem başarılı oldu.
LEYLA: Ben seni zaten asla sevmedim. Annemin hatrına o zaman öyle söyledim. Sen o projenin üstünde çalışırken ben sabah dan akşama kadar çalışıyordum. Neyse artık ne alıcaksansa artık git.
EMİR: 1-2 şey alıp çıkıyorum zaten senin yüzünü görmeğe meraklı deyilim.
LEYLA: Ay , sanki ben meraklıyım senin çirkin suratını görmeye.
(İşden geri döndükden sonra)
Leyla evine gelir ve evlerinin yanına yeni birisi taşınıyor. Bu Emirdi. Kendine annesi ve kardeşi ile yaşamaya bir ev yaptırdı. Leyla ona doğru gidip:
LEYLA: Napıyorsun Burada ! Git bu mahalleden
EMİR: Kendime yeni ev yapıyorum ailemle yaşamaya. Niye gidiyormuşum mahalle seninmi? İstediyim yere taşınırım.
LEYLA: Seninle uraşacak vaktim yok. Naparsan yap banane.
(1 gün sonra)
Leyla işine doğru gitdi. Onun yerine artık ondan daha iyi bir işci alındığı için kovuldu. Leyla başka bir iş bulamayıp evine geri döndü. Emir kendine bir şirket açdı. İşciye ihtiyacı vardı ve Leylanın bu halini görüp ona iş teklifi sundu:
EMİR: Selam Leyla. İşden kovulduğunu duydum. İşe ihtiyacın varmış. Ben kendime yeni şirket kurdum işci eskiyimiz var. İstersen bizimle çalıça bilirsin. Ama eğer istersen..
LEYLA: Hayır asla kabul etmem. Git kendine başka bir işci bul.
EMİR: Yinede teklifimi aklında tut. Al şu kartı üzerinde şirketimin nerede olduğu yazıyor.

<KART>
ŞİRKET İSMİ : SELLORANCE
KONUM(adres) : **************
ŞİRKET NUMARASI:********0592
EMİRİN NUMARASI:********3348
BİZİ SEÇDİYİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER❤

(1 gün sonra)
Leyla kendine bir iş bulamadığı için Emirin yanına çalışmaya gidicek. Şirketin kartını alıp yola koyuldu.
(30 dakika sonra)
Leyla Emirin şirketine gelmişdi.
İçeriye girdi ve çalışmak istediğini söylediler ve onun için kart yaptılar.

<KART>
İSİM : LEYLA
SOYİSMİ : KARACA
BABA ADI : KENAN
ANNE ADI : HÜLMİYE
NUMARA : ********8134
BAKİYE : 350 TL

Leyla kartını aldı ve içeriye girmek için giriş ücreti gerekdi. Leylanın kartında 350 TL vardı.
(Giriş ücreti : 15 TL)
(Kalan bakiye: 335 TL)
Leyla haber vermek için Emirin odasını içerideki arkadaşlardan sordu.
Yolu gösterdiler ve Leyla kapını çalıp içeriye girdi. Emir görüp söyledi:
EMİR: Kimler gelmiş kimler.. Demek iş teklifimi kabul etdin.
LEYLA: Evet kabul ettim. Onun haberini vericektim.
EMİR: Arkadaşlara söyle senin yerini söylesinler.
LEYLA: Tamam....


(Bölüm 1) SONU❤
(Bölüm 2)DEVAMI İÇİN OY VE YORUM YAZIN❤👑




Senin HayatınWhere stories live. Discover now