Aşkın yaşı yok diye boşuna demiyorlar. Bazen aşık olduğumuzu sanarız. Aslında yanılırız çünkü aşk demek; O kişiyi gördüğünde kalp atışlarının birden hızlanması, heyecandan dilinin tutulması, elinin ayağına dolaşmasıdır. Aşk gerektiğinde vazgeçmek, gerektiğinde ise ölümü bile göze almaktır.
Bazı insanlar birine çok çabuk bağlanır ama en ufak bir olayda bile vazgeçebilirler. Bu insanlar çok saf,hassas ve duygusaldır. Bazı insanlar ise birine çok zor bağlanır ve kolay kolay vazgeçemez. Bu insanların çoğu biraz şımarık ama çok temiz kalplidir.
AŞK TEK KELİMEYLE "HERŞEY"dir. Bu Hayattaki "EN GÜZEL" şeydir.
Birde aşık olup kavuşamamak var. Platonik aşk yani. Bu hayatta insanı en çok üzen olay. Seversin ama söyleyemezsin, görmek için bahaneler üretirsin, belli etmiyim derken daha çok kendinden soğutursun ve belli edersin. O kişi senin onu sevdiğini öğrenince Dünya başına yıkılır birde seni sevmiyorsa o an senin yaşayıp yaşayabilece-ğin en kötü anın olur.
Keşke ölsem diye düşünürsün ama sakın öyle düşünme her ne kadar kötü birşey olursa olsun. Tamam aşık olabilirsin ama eğer o sana değer vermiyorsa sende ona değer verme. En azından hakettiği değeri ver. Kendini üzmeye değmez. Senin aradığın aşk sana değer veren, seni seven, senin için ölümü göze alan (kişiye olan ) aşktır.