your arms >3

52 3 0
                                    

⚠️BELANGERIJK: dit verhaal bevat: verkrachting, geweld, smut, zelfbeschadiging.⚠️



Ik haat je, flikker op slet je bent ook echt een aandachtshoer .Dacht dat je beter was, ik heb je echt nergens voor nodig. Maar...,. Jij hebt niks tegen me in te brengen begrijp je dat?!
Maar... jij bent echt dood nu hé!


Ik word wakker het is donker ik zie niks. ik heb moeite met ademen maar het gaat nog net.. Ik wil praten ik wil het uitschreeuwen maar ik kan niks.. ik raak on paniek, iets later kan ik bewegen ik begin te trillen mijn adem word zwakker maar dan...

Voel ik die armen om me heen, die stevige veilige armen van hem >3 .

Ik word rustiger en ik hoor hem fluisteren " schat je had weer een nachtmerrie hé? "
Ja fluister ik terug. Hij valt weer in slaap, maar ik kan dit niet hoe moet ik rustig slapen op dit moment? Ik vergeet het nooit meer.... En vergeet niet dat dit zo al een tijdje door gaat..

De volgende ochtend is hij al opgestaan, ik loop naar beneden en zie hem een eitje bakken nou ja, dat probeert hij. Zodra hij me ziet begint hij te lachen, ik loop naar hen toe en knuffel hem, hij zegt goedemorgen en voor dat ik kan antwoorden voel ik zijn zachte lippen op mijne, Jezus wat hou ik van deze gast. We zitten aan tafel tot hij ineens vraagt waar de nachtmerrie nou over ging en of het de zelfde was, tja... :Schat vertel het me; vertrouw me"Jezus hij geeft me echt veel zelfvertrouwen dus ik begin te vertellen:Gisteravond droomde ik weer over het geschreeuw en het gehuil, en dat me zelf in tranen probeerde te troosten dat het goed zal komen , en het moment dat hij me mee nam het geweld en hoe hij me verkrachten en uitschold, en dat ik hem ooit mijn thuis heb genoemd..Voor ik klaar was met praten hadden zijn sterke armen mij in zijn borst gedrukt en gestreeld hij mijn rug, wow wat hij toch met me doet, mijn vriend, mijn liefde.

Zal hij echt van me houden ?

Nee.. dat heeft nog niemand gedaan waarom hij wel ?

Heyy zelf echt gejankt hierbij terwijl ik het zelf geschreven heb👍 want ja ik weet wat er nog meer gaat gebeuren :) ( want wie o wie zou het zijn, en wij was die verkrachter??)


trouwens dit was de trailer zo vinden jullie dit interessant of niet?

Maar ja doei lees ff gauw verder en stem 🙃 love you peeps
Groetjes me.



you saved me ~ ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu