Just another fucking Day

30 1 0
                                    

In me ondergoed zit ik vast aan een ketting en een slot, Ik lig op dat vieze matras. 

Hij komt binnen en begint me te slaan, Ik haat je waarom, het is jouw schuld dat je moeder weg is, hoor je me! Kutwijf, slet,hoer, ik haat je en ik krijg nog wat klappen en hij loopt weg.  hij zou vast wel weer uit de bar zijn gezet denk ik zuchtend. 

3,2,1 Jap daar komt hij weer. Hij maakt zijn broek los en begint mijn ondergoed weer uit te doen, hij pakt me borsten en knijpt er hard in en dan gaat hij naar binnen, ik voel me vies, goor. hij is klaar hij doet me ondergoed weer aan en dan zijn eigen broek, daar gaat hij weer.

Na een tijdje gehuild ts hebbe hoor ik sirenes, ik begin te schreeuwen. HELP, HELP, HELP. Maar het werkt niet, ze rijden verder, dit, dit was mijn kans. 

Ik begin weer te huilen en dan komt hij binnen, ik krijg een klap op mijn hoofd.
Ik voel me niet goed ik ben duizelig en misselijk. Ik voel meer dat ik meer klappen krijg maar ik krijg het niet goed mee.
Alles word zwart en ik val neer, althans dat denk ik., ik weet het niet.

Ik word wakker door het gebonk op de deur, schatje van me, ik heb echt zin in je, gatver wat haat ik deze man. Ik zie mijn ondergoed aan de andere kant van de kamer, mmmm ik ben vast  weer verkracht.
Hij komt naakt  binnen en zonder pardon komt hij gelijk naar binnen.
"Schatje kom nou niet zo huilen ik weet dat jij dit wilt "
Nee
"Schatje je hoeft niet te liegen"
Nee
"Kut slet lieg niet!"
....
"Vieze ondankbare hoer, ik hoor je kreunen ik weet dat je geniet !"
"Slet het kan harder !" '
Auwww ik huil harder en hij geniet er maar van.

Dan is hij klaar. Hij is boos op me en zegt dat ik geen eten krijg, ergens maakt het me niet meer uit ik ben gewoon blij dat het klaar is.

2 weken later:
Ik word wakker ik voel me slap vies en  misselijk,zou ik zwanger zijn?
Hoe zou hij reageren?
Ik weet dat hij zwangerschapstesten had bewaard voor in het geval dat, want hij wou geen condoom gebruiken en de pil was te duur. Nadat ik het verteld had liep hij weg.

Ineens komt hij binnen en geeft me een zwangerschapstest en zegt deze woorden:"doe hem en laat het me dan zien!"
Na een kwartiertje roep ik hem, ik, ik, ben zwanger..
Uit het niets begint hij te op me in te slaan, vooral in mijn buik.

Ik word een wakker in de zelfde fucking kamer, ik ben bont en blauw en vooral mijn buik.
Ik begin te huilen en volgensmij heb ik nu een miskraam.
Daar lag een dood mini baby'tje.

Man man man jaja heftige shit hier!
Nou ja peeps ik heb nie zo'n interessant leven dus um ja doei !👋

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 10, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

you saved me ~ ft bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu