Tanıtım

64 4 6
                                    

bu benim ilk kitabım inşallah hayırlı olur :) yazım hatalarım olabilir lütfen anlayışlı olun ! iyi okumalar :) bu arada yeni bölüm için pek birşey diyemeyeceğim oyuncu yok bu sizin hayal gücünüze kalmış =)

Bundan tam 7 ay önce dershane sıralarında eskiyen hayatıma geri dönelim kankalarımla boş boş otururken bizim kızların ağzında şu laf çıktı Tuana :''Azra hakikatten şu çocuk resmen sana bakıyor kaçtır.'' dedi tabi ben de yanımda oturan kankam olan (hatta sınıf arkadaşım hatta sıra kankim hatta kuzenim)varlık Tuanacığıma '' Saçmalama istersen, çocuk taş gibi allah anasına babasına bağışlasın bana mı bakar o salak arkadaşım'' durur mu hemen lafı yapıştırdı ''Ya yalan mı söyliyim aha gene bakıyo kanki çocuğun o göz rengi nedir yhaa maviden yeşile gidiyo varya bu çocuk kaç kişiyle çıkmıştır off tipine öldüğüm.'' iyice şaçmaladı bu kızda yha ben tabi cool tavırlarla önüme döndüm ve tuanaya da dersi dinlemesini emrederek dersi dinlemeye başladık. Tenefüste Öykü, Tuana ve ben konuşmaya başladık tuana hemen başımın etini yemeye başladı aslında yedinci sınıftaki çıkmayı hiç anlamıyorum hele bi üniversiteye gidelim o zaman böyle şeyler olur hatta ciddi bile düşürsün (hem ben bi kere anneme söz verdim canım söz vermek bi nevi yemin etmek gibidir ben hep bu söze inanırım) ciddi olmayan bi ilişkiye başlamanın bi anlamı yok bazen duygularım alınmış gibi hissediyorum diğer ders matematik dersiydi . Gene bir Öykü klasiği olarak tuananın taş dediği o çocukla aynı sınıftalarmış. Çocuğun adı Çağlar aslında bir erkek oğlum olursa adını Çağlar koymak isterdim öykü saolsun matematik dersinin en önemli yerinde çağların yanındaki ediz denilen çocukla kavga etmeye başladı çağlarla aynı anda ''sizin yüzünüzden dersi dinleyemiyoruz bi susar mısınız lütfen '' sonra birbirimize baktık gülüşmeye başladık. Çağlar hemen dedi ki '' ben Çağlar '' dedi sıraya bakıyordu utandığını anlamıştım bende hemen ''bende Azra memnun oldum ''...

Aşka Karşı GÜÇLÜ OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin