Şaşırtıcı bir şekilde Highschool love bildirim panelimi doldurunca bari buna bölüm atayım dedim.
10 oy sınırı koyuyorum😌Tavşan🐰: Jimin
ömrümü ömrüne kattığım
biz neden sürekli sabahın köründe kalkıyoruz
neden bi gün de yatmıyoruz?Gönlümün sultanı✨: Jungkook istemiyorsan gelme
Ben de üniversite başlayınca millete tek anlatayım
tek başıma takılayım
asla ortak sohbetlere girmeyelim.
tamam istemiyorsan söyle (6:22)tavşan 🐰 : Duraktayım (6:30)
................................
''Aşkım kalk, iki durak sonra ilizyon müzesine gelmiş olacağız.''
Jimin omzuna yatmış sevgilisini dürttüğünde aldığı tek karşılık mırıldanma oldu.
''Aşkım kalkar mısın lütfen, bir durak kaldı bak seni bırakıp giderim.''
Jungkook zorlanarak da olsa doğrulup ayılmaya çalıştı. O kadar yorgun hissediyordu ki, ilk hipnozda bayılıp kalacağına emindi.
''Müzenin açık olduğuna emin miyiz?''
''Yedide açıldı. İlk girenler olacağız!''
''Aferin bize.'' Jungkook oldukça huysuzdu. Artık uyumak ve oyun oynamak istiyordu. Hayalindeki tatil asla bu değildi.
Yine de sevgilisinin hevesle gittikleri her yerde fotoğraf çekilmesi, gülen yüzüyle bildiği her şeyi anlatması yorgunluğunu alıyordu.
Sonunda müzeye ulaştıklarında Jimin ilk iş olarak kapısının önünde birlikte fotoğraf çekildi.
Tüm sene çalışma motivasyonu yazın gezmek istediği her yere gidebilmekti ve sonunda gerçekleştirdiği için çok ama çok mutluydu.
İçeri girdiklerinde onları oldukça yorgun ve şaşkın bakışlara sahip görevli karşıladı.
''Hoşgeldiniz? Yol mu soracaktınız?''
''Hayır, müzeyi gezmek için gelmiştik.''
Bakışlarda varolan şaşkınlık yerini tamamen bıkkınlığa bıraktı. Saat yedide açıyorlardı açmasına ama on birden önce hiç kimse gelmiyor, onlar da bol bol dinleniyorlardı.
''Pekala, girişimiz şu tarafta, yardımcı olmamı isterseniz?''
''Gerek yok.'' Jungkook adamın kader ortağı olarak bari onun dinlenmesini istese de sevgilisinden bir çimdik yemişti.
''Aslında çok iyi olur çünkü hiçbir detayı kaçırmak istemiyorum.'' Ve adamın dinlenme hayalleri suya düşmüştü.
Müzede saatlerce gezip tüm detayları inceledikten sonra yemek yemeye gitmişlerdi
''Jungkook, neden ben çocuk menüsü yiyorum?''
''Çünkü sen bir bebeksin ve yanında ironman oyuncağı veriyorlardı.'' Jungkook oynadığı oyuncaktan başını bir anlığına kaldırıp cevap verse de tekrar oyununa devam etti. Ellerinde ışık vardı!
''Jungkook...''
''Efendim hayatım?''
''Üniversiteye başlayınca ya aynı yurda denk gelmezsek?'' Sonunda ciddi konu geldiğinde Jungkook oyuncağı bırakıp sevgilisine odaklandı.
''Aşkım sen bunu dert etme. Seul'de yurtta çalışan bir amcam var. Onunla konuştum. Arkadaşımla geleceğim, aynı odada olmalıyız dedim. İki kişilik odada kalabiliriz sadece dedim. Neden diyince de gece kabus görüp korkuyor, diğerlerini rahatsız etmeyelim dedim. Hallederiz dedi.''
''Ve sen bunu şimdi mi anlatıyorsun?'' Jimin heyecanla konuştuğunda Jungkook sadece başını salladı. Ne zaman konuyu açacak gibi olsa gözleri Jimin'in minik ellerine kayıyor, parmaklarının tatlılığından söyleyeceğini unutuyordu. Neyseki şu an Jimin ellerini masanın altında tutuyordu ve bu sayede Jungkook istediği gibi anlatabilmişti.
''Jimin... Şeyi versene bana.'' Jungkook aklına gelen şeyle tatlı tatlı Jimin'e baktı.
''Of... Dışardayız ama sadece tut, ısırma.'' Jimin masanın altından çıkardığı ellerini Jungkook'a uzattığında Jungkook hemen tutup ilgiyle tek tek parmaklarını okşadı.
''Şunlara bakar mısın, resmen bebek eli!'' Jungkook yavaş yavaş ağzına yaklaştırmaya çalışsa da fark eden Jimin elini çekti.
''Geçen ısırdığında parmağımın ucu morardı!''
''Isırmayacağım! Minicik öpeceğim! Zaten sabahın körü! Kimse yok burada!'' Jimin gerçekten etrafta kimsenin olmadığını görünce mecburen tekrar elini uzattı fakat bu büyük bir hataydı.
''Isırdın işte cani herif!''
.......................................
❤️97 💬22
P.j: Trickeye Museum Busan with @jjkJjk: kusmadan birkaç dakika önce
↪️ p.j: aşkım bunu söylemeyecektik değil mi
↪️ jjk: siliyorumDahinamu: bir günü ayrı geçirdiğinizde dünya 💐🌷🌸🌺🥀🌹🌻
↪️p.j: biz beraberken dünyamız zaten böyle
↪️jjk: ağla ve kıskanHose_no: şerefsizin evlatları bi yere de davet edin
↪️yeonmeow: çünkü biz davet edilmeden gezemiyoruz değil mi???Jjk: sevgilimi sadece ben yiyebilirim! (Beni de o kıskanın)
P.j: Jungkookk💞💞💞
↪️ jjk: gönlümün sultanıııı💞💞💞Taetae: abi acilen biriyle sevgili olmalıyım
↪️ ünilijin: ünide kızlar teklif ediyo
↪️ taetae: kız erkek fark etmez
↪️ ünilijin: bildiğim iyi oldu😌Abi yaz o kadar ot gibi geçiyo ki bunlara da hiçbir şey yaptıramıyorum yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summer Love -Jikook ✓
FanfictionHighschool Love ficinin devamıdır. Ölümüne aşık Jungkook ve gönlünün sultanının yks sonrası yazındaki hayatını içeriyor.