Mă trezesc buimacă, azi noapte am adormit la 4-5 dimineața. Ma uit la telefon căscând si vad ca este ora 9:45 si eu trebuia sa intru la 9, aveam 10 apeluri de la Riky. Frate miu a plecat la facultate si nu sa sinchisit sa mă trezească:")
Ma ridic stângace din pat împiedicândumă de skateboard si cad in nas. Nu aveam timp sa ma plang, ma ridic repede ma duc la baie si ma pieptan imi dau cu putina apa pe față pt a ma trezi, nu aveam timp să-mi caut cine stie ce haine. Mi-am luat topul meu preferat negru o pereche de blugi evazați si cureaua mea transparenta. Mi-am luat ghiozdanul si m-am grăbit pe scări de era să-mi rup gâtul.
Într-un final ajung si la școală dar ora se terminase deja, prima ora aveam fizică si uite asa m-am mai ales cu o absență, lasă unde e o absență mai merge o absență. Daca i-asi zice asta lui Riky mi-ar da cu manualul in cap. Mă asez in bancă unde ma astepta Riky cu privirea ei mustrătoare obișnuită...Riky- Ce ai facut pana la ora asta?! Sa ghicesc iar nu te-ai putut trezi.
Eu- Da....Dar lasa că mâine sigur voi ajunge la ora de mate 👍🏻
Riky- Asta ai zis si ieri cu fizica, doamna a zis ca ai absentat asa mult ca nu ai nici o notă! Luni îti da test!
Eu- Din-din ce???
Riky- Din tot ce am facut!
Eu- Pai...ce am facut ca eu am doar 2 lecții in caiet...
Spun eu cu un zambet inocent, știam ca nu va tine cu ea dar am incercat.
Riky- Cum?!Ma omori cu zile, am nevoie de o cafea hai cu mn pana la automat.
Ne ridicam din banca si o luam spre automat, normal era pentru profesori dar pentru Riky nu conta.Coboram pe scări la parter acolo era clasa lui senpai.La automat il vad pe Mikey iar langa el era Arași.
Eu: Buna!
Se intorc catre noi si ne zâmbesc, senpai avea un zambet asa de frumos!
Senpai:Buna pitico!(asa imi spune având in vedere ca ea are 1,79 si eu 1,70)
Mikey: Hey! Spune absent încercam să-și ia o cafea din automat.
Arași imi baga mana in par si il ciufulește cum o face de fiecare data cand ne vedem.Senpai: De data asta ai ajuns la fizica? Întreabă amuzată din cauza parului meu ciufulit.
Eu: Normal....ca nu. Spun aranjândumi la loc părul. Profa a zis ca luni imi da test din toata materia si eu am doar doua lecții in tot caietul😩
Senpai: Ai intrat in belea pitico.
Mikey: De ce dracu nu merge prostia asta de automat! Spune dândui un șut.
Riky: Ai grija cu el! Poate il strici prostule! Spune îngrijorată de parcă ar fi dat in mă-sa. Trebuie să fi blând cu el!
Mikey se uita mirat la ea si dupa replică.
Mikey: E un automat dc naiba sa fiu blând cu el?! Dute dracu cu tot cu automatul tău!
Eu si Arași râdeam subtil pt a nu ne observa, ne plăcea sa ne uitam la certurile lor ocazionale erau amuzante si previzibile. Mikey injura iar Riky se enerva si il alerga pe hol👍🏻
Riky: Ce ai zis tampitule?!? Vino aici!! O lua la fuga dupa el pe hol.
Eu cu Arași ne spărgeam de râs, ea râdea asa de frumos eu râdeam ca o vrăjitoare de buget.Dar pentru ea nu conta, tot timpul făcea glume pentru a ma face să râd, imi placea sa petrec timp cu ea.
Senpai: Si sti ce sa inveti la fizică?
Eu: Nu, mi-a mai explicat Riky asa pe repede inainte dar nivelul meu de intelect este asa scazut încât nu pricep nici termeni pe care îi folosește!
Senpai: Daca vrei te pot ajuta eu, si eu am fost la fel ca tn sigur mai tin minte cate ceva!
Imi face cu ochiul si zâmbește,vai cat o iubesc pe fata asta,ce mași face fara ea!!
Eu:Ar fi super!!!Dupa ore mergem la mine si învățăm, părinți mei sunt plecați în delegație si sunt doar eu si fratele meu ba fi perfect pt a învăța!
Senpai: Asa facem!
------------------------Va urma-------------------------
CITEȘTI
În secret
Teen Fictiondaca va place Gl/yuri aceasta este o carte perfectă;) (greseli de scriere vor mai exista)