Merhaba ,
ben Inci, zaman apartmanının 9. katında oturuyorum zaman apartmanını hiç duydunuz mu bilmiyorum ama bu gizli bir apartman daha önce hiç keşfedilmemiş çünkü bu apartmanın bir sırrı var. Hangi yılda yaşıyorsan işte o sayıdaki katta oturmak gerekiyor ama tabiiki bu sadece 2000 yılından itibaren inşaat edilmiş olduğu için en alt katta 2000 var. Geçen gün üst komşumuz ile konuşuyorduk bize gelecek seneden "2010 yılından" bahsediyordu bizde merakla dinliyoruz yukardan simsiyah kocaman bir şey düştü, hepimiz yakalamaya çalıştık ama tabii ki bu apartmanın bir kuralı olarak bu yasak dokunursak hepimiz kovuluruz apartman görevlisi çok kaba biri, Bahattin bey ama sakın kapıcı ile karıştırmayın o kat görevlisi ve üst kata çıkışı ve alt kat inişi kapatan o büyük kapının önünde duruyor. Her katın kendi kat görevlisi var ve her yıl yeni bir görevli alınıyor çünkü her yeni yılda bir kat boşalıyor ve yeni kişiler taşınıyor biz bir üst kata taşınıyoruz bu bence çok güzel bir şey çünkü yeni bir ev aramamıza gerek yok yeni düzenli bir odam oluyor ama annemlere göre yorucu bir şey ama annem komşularımızı sevdiği için hiç taşınmak istemiyor böylelikle güzel İstanbul manzaralı evimizden hiç ayrılmıyoruz.