Anlayamıyorum, herkes shifting'i başarıyor ama ben neden yapamıyorum?
Üstelik 1 yıldır deniyorum ama olmuyor... h-hayır y/n başaracaksın pes etmek yok! Belki metod değiştirmem
gerekiyordur?raven metodundan sonra y/n julia'yı denedi ve istediği oldu...
uyanır...
ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN BAŞARDIM!!!
Hala başardığıma inanamıyorumaynaya bakar
tam da hayal ettiğim gibi!! neyse etrafı araştırayım birazEvin içini gezer. Herşey tam da istediği gibiydi odası,salon,banyo hatta odasındaki dolapta gizli bir kapının ardındaki beta sahası...
çok mutluyumm ama biraz acıktım bir şu buzdolabına göz atayım... nE bir süt bile yok?! Bu nasıl ev allah aşkına yemeksiz ev mi olurmuş? hadi markete tabi bulabilirsem.
Markete girer...
iyi ki evin karşısındaymış yoksa ne yapardım bilmiyorum.
Bu nasıl marketse artık her yer soba'ymış neymiş ramen zıkkımıymış onlarla dolu bu nasıl memleket allah aşkına ;Dy/n alacaklarını alır...
heh sonunda bişeyler bulabildim sonunda-birden biri ona çarpar...
ay noluo noluo kim çarptı bana yere yapıştım lanarkasına döner ve onu görür...
-- ah ö-özür dilerim s-siz iyi misiniz
dEku?!! nEee şimdi çıkacak zamanı mıydı lann şu üstüme bak bide aptal gibi pijamayla çıkıyorum :q
-- a-ah s-sorun değil t-teşekkürler?nedense ikiside birbirlerini gördükleri saniyede kızarırlar derken y/n çoktan yüzü kızarık şekilde topuklar...
AĞAĞAĞA neden şimdi çıkacak zamanı bulduğ off normaldede hep böyle oluodu ne zaman pijamalı çıksam aşırı yakışıklı birini görüyorum.neyse ki sağa sağlim eve döner...
oh bee şükürler olsun kaçtım ohh ay çok yoruldum neyse yemek yapayım bari acıktımKendine Krep yapar...
millet kendine burda ramen yapıyo bune ya sabah sabah makarna mı olurmuş allah aşkına en erken öğlen yenir o todoroki ye hayret ediyorum. Neyse boşvereyim banane milletten aasaat akşam 9 olur y/n o sırada son ses müzikle halay çekiyordu çünkü neden olmasın :D?
KoCaSınIn biR taNeSiiğ ÇaT ÇaT Çat çaT ÇaT kArıSıNın bİr TanEsİii pAt pAt PaT pAt pAto anda kapı çaldı y/n müziği durdurur...
ay noluyo ya ne güzel kutluodum gelişimi neyse ki pijamalı değilim artık :DKapıdaki Endevor'dur...
--BU SAATTE BU SES DE NE?!
Yok artık ebem yani endevor da gelmez artık ya bi saniye ENDEVOR BURADAYSA BİZ KOMŞU MUYUZ LAN BİZ ONLA KOMŞUYSAK TODOROKİ İLE DE KOMŞUYUZ?!
EHH YOK ARTIK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İki Evren~ ~İzuku Midoriya İle Hayal Et~ [TAMAMLANDI]
أدب الهواةʏ/ɴ x ᴅᴇᴋᴜ ʜɪᴋᴀʏᴇsɪ