Ahmet Bey bunu söylediğinde Beynimden vurulmuşa döndün nasıl dört gün sonra evlenirim olmaz bunu nasıl engelliycem ben. Birden "Olmaz" diye bağırdım.
Ahmet: Neden olmaz sen evlenmeyi Kabul etmiştin.
Z: Şe-ey Şeyden
A: Aaaa Baba daha Gelinlik Damatlik almadık onların kalacağı evi döşemedik daha Davetiyeler ohoho neler neler var. Bunlar baya bi Zamanımızı alır dört günde olcak iş değil.
Ahmet: Kızım onlar bir günde olcak işler pek abartma ya gerek yok bence.
Kerem bu konuşma boyunca sessizce dinliyordu ama birden oda konuşmaya dahil oldu.
K: Evet evet Baba Zeynep bir Kız. Ona layık bir sürü şeyler alcaz herşeyin en iyisini hakediyor.
Diyip benim yanıma gelip kolunu omzuma attı. Ben şaşkın şaşkın bakıyordum.Ahmet: Kerem şaşırtıyorsun beni.
Sadece seni değil Ahmet Bey bende çok şaşkınım demek istiyorum ama ağzımdan hiç birşey çıkmıyor.
Ahmet: Eh Madem öyle ozaman siz başlayın hazırlıklara sonra düğün tarihini belirleriz.
K: Aynen Aynen biz Haber veririz.
Ahmet Bey Mutfaktan çıktığı anda Kerem hemen elini çekti. Ahmet birşey unutmuş gibi geri döndüğü anda kerem yine kolunu omzuma attı.
Ahmet: Çocuklar Tamam düğünü sonra yaparız ama bu dört gün içinde Nişan olcak. Herkes görsün Kerem Sayer evliliye bir adım atığını.
K: Tamam Baba Tamam
Ahmet: Aslı sen ilgilenirsin dimi Kızım Zeynepin Kiyafetini Keremin Takım elbisesini falan.
A: Tabi Baba senin aklın kalmasın.
Ahmet: Bu Cumartesi olacak unutmayın. Ben şimdi çıkıyorum.
Ahmet Bey çıktıktan sonra hemen Keremin Kolunu ittim. Tabi biraz şaşırdı ama hiç istifini bozmadı.Z: Ne yapıyorsun ya ne diye kolunu Omzuma attın !!
K: Sanki ben sana çok meraklıyım hem ne oluyor gerçekçi olsun diye yaptım.
Farkındaysan dört gün sonra bizi evlendirmeyi düşünüyordu böylelikle zaman kazandık kızım. Şimdi Nişanla yırttık.Kerem bu konuna haklıydı ama taviz vermek yok.
Z: Sen bana Kızım diyemezsin tamam mı.
K: Hayda ben ne diyorum sen ne diyorsun aman neyse senlen uğraşamıycam. Aslı sende iyi akıl ettin Canım benim. Diyip Aslının Yanaklarını sıktı.
A: Tamam Abiciğim önemli değil ama sıkma öyle yanaklarımı ben artık küçük bir Kız değilim.
K: Sen her zaman benim küçük Prensesimsin ne kadar büyüysen büyü her zaman benim küçük kız kardeşimsin.
Dedi Keremin böyle bi Abi olduğunu hiç düşünmezdim. Ne güzeldir kim bilir insanın Abisi yada Kardeşi olması.
-ERTESİ GÜN-
Ertesi gün sabah kulağımdaki çırtlak sesle Kalktım bu ne be?
Gözlerimi biraz araladığımda kapının orada bana mal mal bakan bir adet Kerem görüyorum.Z: Hayrola ? Ne dikiliyorsun orada?
K: Keyfimden diyil canım babam beni gönderdi seni çağırmam için senin o suratını görmeye meraklı diyilim zaten
Z: Allah Allah bende senin o .......
K: Hıh ney?
Z: B'nde senin o Gamzelerini görmek zorunda diyilim
K: Oo sabah sabah iltifatlar bakıyorum
E tabi sabah Uyandığında beni görünce normalZ: Sa-saçmalama çık şurdan geliyorum ben birazdan.
K: Bu ev benim Unutma istediğim yere girip çıkarım ! Babam olmasa asla bana emir vermene izin vermem. Neden biliyormusun ÇÜNKÜ BÜTÜN KIZLARIN AMACI BEN VE PARAM VE SENINDE ONLARDAN OLDUGUNU BILIYORUM !
Dedi ve kapıyı çarpıp çıktı
Ne diyo bu
Hangi hakla ?Yataktan çıkıp Üstümü giyindim aşyaya indim herkes sofrada yemek yiyordu kereme baktığımda bana öldürücü bakışlar atıyordu.
Ya ben bunu senin yüzünden çekiyorum Baba duy sesimi !!
Z: Günaydın
S&A: Günaydın
A: Çocuklar biliyorsunuz ki Nişana son 3 gün o yüzden artık hazırlıklara başlamalıyız
Biz hazırlıkları halledicez ama bir şey var biz sizin giyim kuşam her şeyinizi kendiniz seçin istedik o yüzden Zeynep okuldan sonra Kerem seni alıcak ve alışverişe gidiceksiniz !Keremle aynı anda birbirimize Şaşkın bir şekilde baktık. Ben bu öküzle beraber, alışverişe , Hah hayatta olmaz.
S: Evet şimdi Kerem sen mi okula götürmek istersin müstakbel karını yoksa Ufuğa mı söyleyelim
Zeynep ve Kerem aynı anda "UFUK" dedik.
A: Bence Kerem götürsün
S: Bencede
A: Bence şöyle yapalım şimdi eski okulundan kaydını alalım ve seni bizim okula yerleştirelim . Ne dersin Zeynepçim?
Keremin içtiği su ağzında kaldı ve Boğazı'na kaçtı
Zeynep ağzındaki yemeği tabağa düşürdü
Kerem ve Zeynep Ahmet beye Şaşkın gözlerle bakarken Sevim hanım hemen teşisi koydu .
Where is the adalet yaw???!
S: Bence harika olur Dedi.
Bende sessizce
Z: Isterseniz beni rahminize koyun orda Büyüyüp geri çıkıyım ne dersiniz?
Dedim ancak sadece bunu Kerem duydu ve Birden sessiz sessiz kahkahalar atmaya başladı.
Ben napıcam ya?!!!!!!