Karar

881 40 0
                                    

-ZEYNEP-
Zeynep duyduğu son şeyle şoka girmişti. O orta yaşlı adam bana gelinim mi demişti yoksa ben bi yanlış anladım. Zeynep sinirle salona daldı ve bağırmaya başladı.....

Z: Noluyor Burda ne gelini kim evleniyor ? Baba ne diyor bu adam !! Zeynepin gözünden yaşlar süzülmeye başladı ve tekrar konuştu " Lütfen birşey söyle lütfen" diye yalvardı. Cihan gözlerini kaçırdı birşey diyemedi. Ahmet Sayer sakin bi tonla konuştu

A: Zeynep Kızım doğru duydun. Sen benim gelinim olacaksın. Oğlum Kerem Sayerlen evleniceksin ve Sayerlerin Gelini olacaksın.

Z: Siz ne dediğinizin farkında mısınız ben okuyorum ve tanımadığım biriylen asla evlenmem.

A: Kızım tabiki okulunu bitireceksin istersen sen ne okuyordum ?
Zeynep Cevap vermedi o adamın oğluyla evlenmeyecekti ne olursa olsun. O adam kim olurda zorla evlendirecekti. Ahmet Cevap beklercesine yerinde kıpırdadı. Cihan baktı ve Zeynepin yerine cevap verdi.

C: Zeynep Hukuk  okuyor okul bitince Avukat olcak. Ama okuyup ta ne yapcak evlenince oturup evinin kadını olcak.
Zeynepin babasının söylerinden sonra çok sinirlenmişti ve bağırmaya başladı.

Z: Ya sen ne dediğının farkında mısın ne demek okumasın ne demek evlencek Hıı ne demek !!!!!

C: ZEEEYNNEEPP diye sesini yükselti Cihan. Zeynepin gözlerini yine dolmaya başladı bunu gören Ahmet Sayer hemen konuşmaya başladı.

A: Cihan çık dışarı Zeyneplen bizi yanlız bırakın biz baş başa konuşalım.

C: Ama Ahmet Bey

A: Cihan dedim!! Demet hemen Cihanin kolundan tutup dışarı çıkartı. Odada sadece Zeynep ve Ahmet Sayer kalmıştı.

A: Zeynep seninle bi konuşalım.

Z: Konuşcak birşey yok ben okuluma devam etcem ve sizin oğlunuzla asla evlenmiycem ASLA.

A: Zeynep tamam bak okumana karşı çikmiycam hatta okulun bittiğinde bizim Şirkette Staj yaparsın.
Zeynep biraz şaşırmıştı böyle bi teklif beklemiyordu ama istifini bozmadan cevap verdi.

Z: Neden ben ? Ben siz ne derseniz deyin sizin oğlunuzlan evlenmem anladınız mı. Bu konuda burda kapandı.

A: Zeynep bak seni bu hayattan kurtarcam. Senin babanın eziyetinden. Bak sen Sayer Gelini olucaksin. Istesende Istemesende. Ama senin razi olman daha iyi olur. Sana iki gün süre veriyorum. " değip cebinden bir kart çıkartı ve zeynepe uzattı zeynep baştan kartı almicakti ama sonradan merakını yenik düşüp aldı.

A: burda Nummeram ve Şirketin adresi yazıyor. Iki gün içinde bana haber ver. Iyi  Akşamlar diyip kapıdan çıktı.
Zeynepin kafası çok karışıktı ne yapcaktı? Neden o adam oğlunlan evlenmesini istiyordu. Zeynep kimseylen konuşmadan kartı alıp odasına gitti be düşünürken uykuya daldı....

-Kerem-

Bi bidakka babam ne Demişti bana "evleniceksin" dakikalardır kafamda bu sözü yankılanıyor kamera şakası filan mı bu

K: Ne!!?

A: Duydun Kerem evlenmen gerekiyor

K: Sen dalgamı geçiyosun baba üstelik tanımadıgım biriyle !!

A: Kerem dediğimi yapıcaksın bu şirket için önemli bir mesele

K: Siz gerçekten Kafayı yemişsiniz kim bilir kız kaç yaşında hiç mi söylediğiniz sözler ve aldıklarınız kararlardan nasıl etkilenecekler hiç mi düşünmüyorsunuz

A: Kerem biz Sayerleriz ve dışarıdan Sayerlerin oğlu Her gün başka kızlarla Gününü gün ediyor haberlerinden bıktık artık ismimizi kirletiyorsun bizim alanımızda itibarımızı düşürüyorsun

SATILIK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin