Ne oldu bize? 1/1

208 26 38
                                    

6 Eylül 2022

Sunghoon: Ne ara bu hâle geldik?

Jake: Bilmiyorum Hoon.

Heeseung: Jungwon hep derdi, "Sever o beni." diye, hani seviyordu?

Sunoo: Açmayın lütfen şu konuyu kötü oluyorum.

Ni-ki: Tamam susun hepiniz Sunoo'yu yatırayım ben, dördümüz konuşuruz. Sunoo'nun daha kötü olmasını istemiyorum, yeterince kötüyüz zaten hepimiz.

Niki dediği gibi Sunoo'yu yatırmaya götürdü, Sunoo kafasını yastığa koyduğu an Nikiyi çekiştirdi. Niki anlamıştı, Sunoo o'nun gitmesini istemiyordu. Sıkıca sarıldılar birbirlerine, Sunoo ağladı dakikalarca. Herkes perişan haldeydi...

Niki salona geri döndü ve herhangi bir koltuğa attı kendisini, kimse günlerdir uyumuyordu. Çok pişmandılar işte....

Hikayeyi en baştan anlatayım.
7 Kişiden oluşan güzel bir arkadaş grubu vardı, her kötü anlarında iyi anlarında beraberlerdi. Aşık olduklarında, biri kaplerini kırdığında kendilerinde bulurlardı çareyi. Günün sonunda hepsi yanyana gelince mutluluğu buluyorlardı işte.
Bir gün Jay aşık oldu.

Konuşmuyor, anlatmıyor diye hissetmiyor sanmayın. Kimisi içine atar çığlıklarını.

Jay'de bunlardan biriydi, her zaman içine attı çığlıklarını. Sonunda sonsuzlukta yankılandı çığlıkları.

9 Ay önce:

Jungwon son bir aydır gördüğü psikolojik tedaviden dolayı okula gidemiyordu, Jay ise babasının zoruyla şirketin başına geçmek zorunda kalmıştı, dağılmışlardı. Herkes çok perişandı ama günün sonunda yine yanyana mutlu oluyorlardı, Jungwon'un tedavi görmesinin en büyük sebebi annesiydi. Annesiyle arasında hiçbir zaman iyi bir ilişki olmadı, annesinin hayatı her gün farklı adamlarla yatmaktan ibaretti. Jungwon'u siklemezdi bile, Jungwon her şeye aşık olduğu adam için katlanıyordu. Jay için.

/Jungwon'un defterinden alıntılar\

26 Aralık 2021

Öyle büyümüştü ki içimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmiştim Jongseong. Sesinde ne vardı biliyor musun? Söyleyemediğim sözcükler vardı. Baktım gülüşünden güzel şiir olur, ben de güzelce sevmeye karar verdim.

~~~~~~~~~~~~~

27 Aralık 2021

Bugün seni yeni sevgilinle el ele tutuşurken gördüm. Ne acı verici değil mi, beni sevmenin imkansız olduğu bir dünya da ben seni sevdim. Elimde değildi Jay, o gülüşe o gözlere aşık olmasaydım benim ayıbım olurdu şahsen, pişman değilim sevdiğim için. Bazen diyorum ki ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum söyleyince ne olacak sus bitsin.

~~~~~~~~~~~~~

23 Nisan 2022

Jay, beni güzelce sevdiğin için teşekkür ederim. İmkansız hayallerimi ben intihar etmeden önce gerçekleştirdiğin için milyarlarca kez teşekkür ederim. Tekrar dünyaya gelecek olursam milyonlarca kez yine sen. Söz veriyorum, her daim seni seçeceğim.

-

Jungwon Jay'i o kadar seviyordu ki, bakmaya bile kıyamıyordu. Jay'i görünce mıtlu oluyordu, eli ayağına dolaşıyordu, güneşi açıyordı, sarhoş oluyordu sanki. Gülümsüyordu o'nu görünce bütün dünya onun oluyordu. Çok aşıktı işte anlatamıyordu, takıntılı denilecek kadar çok seviyordu karşısında ki genci. Karşısında ki genç o kadar yorgun ve bitkin hâldeydi ki, sevgisini belli edemiyordu. Belki de ablasından, kardeşinden ve annesinden sonra en değer verdiği kişi Jungwon'du ama belli edemiyordu sevgisini.

Bilir o beni // JayWonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin