32

2.4K 204 33
                                    

Bir önceki bölümü okumayı unutmayın

Yoongi arabadan hızla inmiş ve evlerine doğru koşarak ilerlemeye başlamıştı. Son zamanlarda aslında Jimin'le meşgul olduğu için babasını çokta umursadığı söylenemezdi fakat bir şeyler karıştırdığı da belliydi.

Yoongi cebinden çıkardığı anahtarla evin kapısını açtı ve evin uzun koridorunda yürüyerek oturma odasına ulaştı. Oraya girdiğinde ise bir çocuğun babasının yanında oturduğunu gördü. Bu daha çok kaşlarını çatmasına sebep olurken oraya doğru adımladı.

"Baba," dedi kendisini fark etsin diye. Babası ise onu bekliyor gibi hızla oğluna döndü ve, "Buraya gel Yoongi." Dedi o otoriter sesi ile. Yoongi ise onu dinlemedi ve tepelerinde dikilerek yabancı çocuğa bakışlarını dikti.

"Bu kim?" Diye sordu hiçbir çekinme göstermeden.

"Bu Sunghyun. Kendisi fotoğrafçı olur." Yoongi her şeyi şimdi daha iyi anlarken gözlerini yumdu ve kafasını arkaya attı. Tamda tahmin ettiği gibiydi, onları çektiren kişi babasıydı be büyük bir ihtimalle Jimin'le olduğu anların tüm fotoğrafını babası için çekmişti.

"Sen gidebilirsin Sunghyun, dışarıdakiler söyle seni evine bıraksınlar." Çocuk kafasını sallayarak adamı onaylamış ve hızla oturduğu yerden kalkarak Yoongi'nin önünden geçmişti. Yoongi çocuğa öldürecek gibi bakışlar atarken çocuk korkmuş ve adımlarını hızlı tutarak odadan resmen koşarak çıkmıştı.

"Evet, şimdi gelelim şu meseleye. Bakıyorum ki eski erkek sevgilinle tekrar görüşmeye başlamışsın. Hatırladığım kadarıyla bizim Busan'dan ayrılma sebebimizde bu değil miydi Yoongi? Şimdi ne diye o çocukla tekrardan görüşüyorsun? Üstelik ben işlerimi bu kadar büyütüp ünlenmişken." Babasının yanında gördüğü fotoğrafları almak ve hepsine bakmak istiyordu ki buna gerek kalmadan babası hepsini çocuğun önündeki sehpaya doğru attı.

Yoongi tüm o fotoğrafların içinde Jimin'in sevdiği o gülüşüne baktı. Fotoğrafların bazılarında Yoongi'ye bakmış ve gülümsüyordu. Yoongi bu gülümseme için her şeyi yapabilirdi, eskiden, bundan yıllar önce çok küçük olduğu için babasına karşı gelemiyordu çünkü gücü yoktu. O küçücük yaşta sevgilisini koruyabileceğini sanmıyordu bile. Ona zarar vermekten başka hiçbir şey yapamazdı Yoongi.

again : yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin