"BEFORE HE WE GOT MARRY"

29 6 7
                                    

Chapter:- 1

.....
"𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠 𝐚 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 𝐛𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐓𝐒"
𝗜 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗡𝗘𝗘𝗗 𝗧𝗢 𝗜𝗡𝗧𝗥𝗢𝗗𝗨𝗖𝗘 𝗛𝗜𝗠 𝗦𝗢 𝗟𝗘𝗧'𝗦 𝗦𝗧𝗔𝗥𝗧..
.....
ɪᴛ ᴡᴀs ᴀʙᴏᴜᴛ 𝟷𝟷ᴀᴍ ᴍᴏʀɴɪɴɢ, ɪ ɢᴏᴛ ᴜᴘ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ʙᴇᴅ, ᴛᴏᴏᴋ ᴍʏ ᴍᴏʙɪʟᴇ ᴀɴᴅ ɢᴜᴇss 'ᴡʜᴀᴛ!'. ɪ sᴀᴡ ᴏɴᴇ ɴᴏᴛɪғɪᴄᴀᴛɪᴏɴ ᴘᴏᴘᴘɪɴɢ ᴜᴘ ᴏɴ ᴍʏ ʟᴏᴄᴋ sᴄʀᴇᴇɴ, ᴡʜᴇɴ ɪ ᴄʟɪᴄᴋᴇᴅ ɪᴛ. ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ᴍʏsᴇʟғ, ᴛʜᴀᴛ ɴᴇxᴛ ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ ᴏғ ʙᴛs, ᴛɪᴄᴋᴇᴛ ᴡᴀs ʙᴏᴏᴋᴇᴅ ʙʏ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ, ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴛᴏᴛᴀʟ ᴛɪᴄᴋᴇᴛ ᴡᴀs 𝟼...

ʟɪᴛᴇʀᴀʟʟʏ, ɪ ᴡᴀs ᴠᴇʀʏ ʜᴀᴘᴘʏ, ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ᴇᴠᴇɴ ʜᴀɴᴅʟᴇ ᴍʏsᴇʟғ.... ᴛʜᴇɴ ɪ went ᴅᴏᴡɴ sᴛᴀɪʀ, ᴀɴᴅ ᴀsᴋᴇᴅ ᴍʏ ғᴀᴛʜᴇʀ (ɪɴ ᴀ sᴏғᴛ ᴠᴏɪᴄᴇ):-
"ᴅᴀᴅ ᴄᴀɴ ɪ ɢᴏ ᴛᴏ sᴇᴏᴜʟ, ғᴏʀ ʙᴛs ᴜᴘᴄᴏᴍɪɴɢ ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ?"
ʜᴇ sᴛᴏᴏᴅ ᴜᴘ ғʀᴏᴍ ᴄʜᴀɪʀ ᴀɴᴅ ʜᴇ sʜᴏᴡɴ ᴍᴇ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ sᴍɪʟᴇ ᴏɴ ʜɪs ғᴀᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴏʟᴅ ᴍᴇ "ᴍʏ ᴘʀɪɴᴄᴇss, ɪ ᴏɴʟʏ ʙᴏᴏᴋᴇᴅ ʏᴏᴜʀs ᴀɴᴅ ʏᴏᴜʀ ғʀɪᴇɴᴅs ᴛɪᴄᴋᴇᴛs ғᴏʀ ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ, sᴏ ᴜ ᴄᴀɴ ɢᴏ ᴅᴇᴀʀ"..

ᴍʏ ɢᴏsʜ, ɪ ᴡᴀs ʟɪᴋᴇ, ᴡʜᴀᴛ? ᴡᴏᴡ!! ɪ sᴀɪᴅ ɪɴ (excitedly ᴠᴏɪᴄᴇ) ʟᴏᴠᴇ ᴜ ᴅᴀᴅ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀɴᴋ ʏᴏᴜ ᴠᴇʀʏ ᴍᴜᴄʜ...
ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ ᴄᴀʟʟᴇᴅ sᴏᴍᴇ of my ᴄᴀsᴜᴀʟ ғʀɪᴇɴᴅs ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴀᴛ ɴᴀᴍᴇ ᴛᴀɴɪ, sʜʀᴇʏᴀ, ᴀғғᴜ, ɢᴜɴɢᴜɴ ᴀɴᴅ sᴀᴍʀᴀ. ɪ ᴛᴏᴏᴋ ᴀʟʟ ᴏғ ᴛʜᴇᴍ ᴏɴ ᴄᴏɴғᴇʀᴇɴᴄᴇ ᴄᴀʟʟ

ᴍᴇ (ɪɴ ʜᴀᴘᴘʏ ᴠᴏɪᴄᴇ):- ʜᴇʏ, ɢᴜᴇss ᴡʜᴀᴛ! ᴍʏ ғᴀᴛʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋᴇᴅ ʙᴛs ᴄᴏɴᴄᴇʀᴛ ᴛɪᴄᴋᴇᴛs, ᴀɴᴅ ɴᴏᴛ ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ᴍᴇ, ʜᴇ ʙᴏᴏᴋᴇᴅ ғᴏʀ ᴀʟʟ ᴏғ ᴜs...
sᴏ, ɪ ᴡᴀɴɴᴀ ᴀsᴋ, ᴄᴀɴ ᴜ ᴀʟʟ ᴄᴏᴍᴇ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ?
ᴛᴀɴɪ:- ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ ʜᴏɴᴇʏ, ɪ ᴡɪʟʟ ᴄᴏᴍᴇ.
sʜʀᴇʏᴀ:- ᴡᴏᴡ! ʙʙʏ ʟᴇᴛ's ɢᴏᴏ!
ᴀғғᴜ:- ʏᴏᴜʀ ᴅᴀᴅ ɪs ᴀᴍᴀᴢɪɴɢ ʏᴀᴀʀ.
ɢᴜɴɢᴜɴ:- ʟᴏᴠᴇʟʏ, ʟᴇᴛ's ᴍᴇᴇᴛ ᴛʜᴇɴ.
sᴀᴍʀᴀ:- ɪ ᴀᴍ ᴀʟᴡᴀʏs ʀᴇᴀᴅʏ, ʙʙʏ.

ᴀғᴛᴇʀ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜɪs ᴀʟʟ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ғʀɪᴇɴᴅs, ɪ ᴡᴀs ᴠᴇʀʏ ʜᴀᴘᴘʏ...

ᴡᴇ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴜᴍʙᴀɪ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ✈ᴛʜᴇ ғʟɪɢʜᴛ ᴡᴀs ᴀᴛ 𝟷𝟷ᴘᴍ ɴɪɢʜᴛ 🌃sᴏ, ᴡᴇ ᴀʟʟ ᴡᴇɴᴛ restaurant ғᴏʀ ᴅɪɴɴᴇʀ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ᴡᴇ ʀᴇᴀᴄʜᴇᴅ ᴛᴏ ᴍᴜᴍʙᴀɪ ᴀɪʀᴘᴏʀᴛ ✈
ᴛʜᴇ ғʟɪɢʜᴛ ᴡᴀs ᴀᴛ 𝟷𝟷ᴘᴍ ɴɪɢʜᴛ 🌃
sᴏ, ᴡᴇ ᴀʟʟ ᴡᴇɴᴛ restaurant ғᴏʀ ᴅɪɴɴᴇʀ. ᴡᴇ ᴀʟʟ ʜᴀᴅ ᴀʟᴏᴛ ғᴜɴ. ʜᴇʜᴇ!!
ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴀɴɪ ᴏʀᴅᴇʀᴇᴅ ᴄʜɪᴄᴋᴇɴ ʀɪᴄᴇ ᴀɴᴅ ᴀғғᴜ, sʜʀᴇʏᴀ, ɢᴜɴɢᴜɴ, sᴀᴍʀᴀ ᴏʀᴅᴇʀᴇᴅ ᴠᴇɢ sᴏᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ғɪsʜ ᴄᴜʀʀʏ.. ᴀғᴛᴇʀ ᴅɪɴɴᴇʀ ᴡᴇ ᴀᴛᴇ ᴄʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ ɪᴄᴇ ᴄʀᴇᴀᴍ... ʜᴇʜᴇ!

TAEHYUNG AFTER MARRING ME 🥵Where stories live. Discover now