Aşklarım yeni bir kurgu deniyorum. Beğenmeniz umuyorumm
Eğer beğenirseniz yıldıza basıp bol bol yorum yazarsanız beni çok mutlu edersiniz:)
iyi okumalar^^
Genç kadın koşabildiği kadar koşuyordu. Birilerinden kaçıyordu. Arkasındalar mı diye bakarken koca bir bedene çarptı. Çarptığı kişi kendisini düşmesin diye kollarından tuttu.
"Hey dikkatli olsana."
O an kadın arkasına bakmakla meşguldu. Sağına soluna bakıyordu.
"Kime diyorum ben!"
"Ne diyorsun salak! Senin yüzünden yakalanacağım."
"Birinden mi kaçıyor-"
Genç adamın sözünü kesen bir bağırma sesi oldu.
"Aybike!"
Kadın sesi duyar duymaz karşısında ki adamın kolundan tutarak yanlarında ki arabanın arkasına çömeltti.
"Ne y-"
Bu sefer de adamın sözünü kesen genç kadının elini ağzına koyması oldu. Kadın onu kovalayan kişilerin gitmesini beklerken, genç adam ise kadının elinin ağzında olmasına rağmen konuşmaya çalışıyordu.
Adamlar ise kadın ile adamın saklandıkları arabanın önündelerdi.
"Aybike! Bulucağız seni illâ ki kaçma!"
"Abi şu taraftan."
Diğer adamın gösterdikleri yönden gittiler.
Kadın ise gitmelerine bir oh çekti. Yanında ki genç adam kadının elini ağzından çekti."Kimden kaçıyorsun sen, Kim bunlar?"
"Abilerimden ve yanlarında ki sözlümden."
Genç adam kızın söylediği cümleyi tiksinerek söylemesinden birşeyler olduğunu anladı.
"Neden kaçıyorsun?"
"Abilerim hep kötü şeylere bulaşır. Geçen kumar oynarken kaybettiler. Ve ona karşı kaybettikleri kişi onlardan kız kardeşiniz ile yani ben ile evlenmek istediği söylemiş. Abilerimden dünden razıymış gibi kabul etmişler. Tabii ben evlenmek istemiyordum. Annem ve babam sayesinde üniversitesi okuyabildim. Abilerim hiç istemediler okumamı ama babam sayesinde ses çıkaramadılar. Ama babam öldükten sonra abilerim anneme de bana da çok kötü davrandılar. Ve şimdi beni evlendirmeye çalışıyorlar. Bu yüzden kaçıyorum onlardan. Beni bulurlarsa o Aybike diye bağıran kişi ile evlendiricekler."
"Ne kadar acımasızca..."
"Öyle..."
Genç adam kızın gözünden akan damla yaşı parmağının tersi ile sildi.
"Sana yardım etmek isterim."
"Nasıl?"
"Seni kaçırarak, yani sende istersen."
"Beni mi kaçırıcaksın?"
"Abinlerden kurtulmak için."
"Yani başka şansım yok. Peki kabul ediyorum."
Adam ona gülümsedi. Kadın da ona karşılık verdi.
"Peki tanışalım ilk. Ben Aybike, Aybike Eren."
"Bende Berk, Berk Özkaya."
"Beni nasıl kaçırıcaksın peki Berk Özkaya."
"Abimin arabası ile."
"Abinin arabası ile mi?"
"Şöyle ki abim de seni kaçırırken yanımız da olucak."
"Peki ne der bu işe?"
"Bilmiyorum bu yüzden gizlice kaçırıcağım."
"Gizli saklı diyorsun ha."
"Aynen öyle."
"Bir soru daha beni nereye kaçırıcaksın?"
"Şöyle ki abimin düğünü var bu yüzden İstanbul'a gidicez. Sende istersen bizimle İstanbul'a gel. Sana iş bulmaya yardım ederim."
"Cidden çok mutlu olurum bunu yaparsan."
Berk karşısında minnettar bir şekilde bakan kadına gülümsedi.
Bölüm sonu
Aşklarımm yeni kurgu nasıl?
Bazı yerler bir filmden alıntı. Bakalım kimler bilicek??
Çarpışmalı tanışma😋
Görüşürüzz