3. bölüm: quidditch uğruna

358 27 41
                                    

Kalkar kalmaz saate baktım. Süper geç kalacaktım, ne kadar geç kalırsam yakalanma ihtimalim o kadar artıyordu. Pijamalarımı bile değiştirmeden görev alanıma ilerledim. Malfoy yine mışıl mışıl uyuyordu. Hızlıca ders notlarını, elmayı ve notu pencerenin önüne bıraktım.

Crabb'in horlamasıyla kortum. Koşar adım odama döndüm. Sıcak bir duş beni ısıtmıştı. Hava dondurucu derecedeydi.. cübbemi giydim, saçımı at kuyruğu yaptım. Kahvaltı için aşağıya indim.

Garip bir özgüven hissediyordum. Ne de olsa malfoy'a özür dilettirdim. Hep oturduğum yere degilde biraz daha kalabalık alan geçtim. Tabağıma bişeyler alıp kahvaltıma başladım. Yan masadaki ses kulağıma ilişti.

D.m: az daha ölecektim. Neyse ki alçıyla kurtuldum. Madam bu acıya nasıl dayandığımı sordu. Daha önce kimse bunu başaramamış.

Harry ve arkadaşları malfoyun abartılarından rahatsızlardı, bunu herkes fark edebilirdi. Ahh her zaman ki malfoy işte...

D.m: ah ayrıca bugün yine penceremde elma buldum ve artı olarak ders notları da vardı. Bir de not bırakmış. Blaise bir daha soruyorum bu sensen söyle ben öğrenirsem bitersin.
B.z: draco değilim diyorum, herkes kafayı yedi iyice. Ben olsam niye gizlice yapıyım aynı odadayız?
D.m: peki. Peşini bırakmıştım ama bu ders notları beni kurtarır ve ilk defa not yazdı bugün onu bekliyicem, hiç uyumayacağım.

Çantamı alarak iksir dersine ilerledim. Malfoy bey kendini zeki zannediyor ama yanılıyor. Gece gelmek zorunda olduğumu kim söyledi?

Bir süre sonra

İksir dersinde son saateydik. Profesör snap sadece anlatıyor ve parmaklarımız kopana kadar yazdırıyordu. Bazen ufak sorular soruyor ve hermione'ye söz hakkı vermediği için tartışma başlıyordu. Olay gryffindorun ceza puanı almasıyla bitiyordu. Malfoy'a ise gereksiz iyi davranıyordu. Gerçi şaşıldık bir şey değil 3 yıldır böyle. Malfoy da bundan bir hayli mutlu.

P.s: bir sonraki dersimizde yani haftaya her birinizden önemli bir iksir için malzeme toplamasını isteyeceğim. Ders bitti!

Bahçeye çıkasım gelmedi, soğuk hava sağolsun bir sonraki derse geçtim direk.
.
.
.

Selamm, özledin mi beni ben seni özledim.. evet son dersten çıktım ve odama ilerliyorum. Birazd- aklıma müthiş bir fikir gelmişti. Yardırarak odama gittim. Hemen üzerimi degiştirip saçımı saldım.

 Hemen üzerimi degiştirip saçımı saldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

quidditch alanına yöneldim. Evettt şanslıydım slytherin'in antrenman günüydü. Hızlıca ilerledim ve yakışıklı takım kaptanı Miles Bletchley'in yanında durdum.

M.b: selam, birisi benimi çağırıyor, teşekkürler söylediğin için, kim?

Ve söylemeyi unuttum, çok ukala ve havalıdır, ama inanın malfoydan beter olmaz.

ASTRONOMİ KULESİNDE..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin