Tüm akşam üzeriyi odamda geçirmiştim. Neden mahvetmek zorundasın malfoy? Daha bu sabah! Daha bu sabah ya.. Sana güvendim demiştim. Ne olursa olsun üzülsemde kendi seçimimin sonucunu yaşıyıcağımı söylemiştim.. evet anka kendine gel! Tek suçlu sensin, yaşa bakalım sonucunu. He söylemeyi unuttum, pansy 5 dakikadır kapıda bekliyor. Gidelim bakalım.
P.p: ya hadiii.
A: geldim.
P.p: hadi acıktım.
A: yürü hadi.Birlikte ortak salona indik. Blaise ve malfoy'un yanına geçtik. Evet görmek istemiyordum ama pansy ve blaise'le arkadaşız ve onlarla birlikte olduğum sürece, onunla aynı ortamda bulunmak zoyundayım. Ayrıca böyle tiriplere girmem, sonuçta biz ayrılmış bir sevgili değiliz.
Sadece arkadaşız, arkadaştık..B.z: yine mükemmeldin antrenmanda anka.
A: size yetişmeye çalışıyorum. Tam anlamıyla iyi değilim, ama olucam.
B.z: güzell.
P.p: dray sen hiç konuşmuyorsun?
D.m:...
P.p: drayy!
D.m: efendim?
P.p: burdamısın?
D.m: evet.
P.p: siz konuşmuyormusunuz?
A: ne?
P.p: okeyy. Gene ne oldu da kavga ettiniz?
A: bir sorun yok pansy.
P.p: peki, öyle olsun.Yemeği yedikten sonra odama çekildim ve ders çalışmaya daldım.
Ertesi gün sabah
A: noluyo ya?.. Tanrım bütün gece burada mı uyudum- ahh boynum.
Kendimi sandalyeden kurtararak duş aldım, cübbemi giyip kahvaltıya indim.
P.p: oo günaydın, gelebildin sonunda.
A: günaydın.Oturdum ve sadece süt içtim. Malfoy ile ara ara göz göze geliyorduk..
P.p: kızım sen iyimisin? Ne bu oturuş.
A: ya sandalyede uyuya kalmışım, iyiyim ama.
B.z: brawo nasıl uyuyabiliyorsun? Ben asla uyuyamam.
P.p: hı hı, aynen. Geçen gün de ders çalışırken sandalyede uyuyan bendim zaten.
B.z: istisna! Çok uykum gelmişti.
P.p: neyse, bir daha öyle uyuma anka.
A: tamamMalfoy ilgisizdi. Asla dinlemiyordu bile konuşmayı. Birlikte sınıfa gittik. Harry selam verip sandalyeyi işaret edince, istemesemde ben onun yanına geçtim. Aslında iyi birisiydi.. ama ben onun yanında kendimi suçlu, aciz hissediyordum.
H.p: ee antremanın nasıldı?
A: güzel, bir saniye sen benim takıma alındığımı nereden biliyorsun?
H.p: harry bilir..
A: Hahaha peki.
H.p: bu arada iksir dersindeki performansını hala unutamıyorum.. o neydi öyle?
A: profesör bunu hak etti. Aslında yapmak istemezdim, o benim en sevdiğim profesör.
H.p: garip, neden?
A: bilmem, yani farklı bir havası var.
H.p: peki....Biçim değiştirme dersi hızlı geçmişti. Bahçeye çıkmadım, teneffüsten sonra sihir tarihi başladı. Buda oldukça sıkıcı ve yavaş geçtikten sonra öğle yemeği geldi. Yemekte pansy yine aramızın bozuk olup olmadığını sordu. Sonunda yemek bitince, sorulardan da kurtulduk. Tüm dersler bittikten sonra odama geldim. Uzun süre ders çalıştıktan sonra duş alıp, cübbemden kurtuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASTRONOMİ KULESİNDE..
FantasíaHiç birşey gizli kalmaz ve Hiç bir acı unutulmaz.. malfoy aşkından biteceği kıza çektirdiği acılardan habersiz zorbalığa devam ediyordu odasının camında bulduğu elmayı yerken.. hergün o elmayı oraya bırakanın anka olduğunu bilmeden yaşıyordu....