2

6K 303 96
                                    

Helloo aşkolar
Biraz daha gaza geldim ehehehh
İyi okumalarr💩

Sınıfa hoca girince ilk olarak jimine bakmıştı.
"Evet yeni öğrencimiz kendini tanıtınca derse başlayacağım"
Hemen ayağa kalkıp kendini tanıtmaya başlamıştı
Ben ayağa kalkınca Jungkook da bana bakıp kafasını kaldırmıştı

"Merhaba ben Park Jimin" deyip yerine oturmuştu.
Jungkook un onu izlediği fark etsede umursamadı ve sıraya kafasını koydu. Ders bitimine kadar uyumayı planlıyordu.

Jimin aslında derslerinde akıllı biriydi fakat şu an cok halsiz hissediyordu bu yüzden uyumaya karar verdi.

Ders bitimine kadar uyuduğunu hissettiğinde kafasını kaldırıp esnedi. Galiba ders arasındalardı. Telefonundan saate baktığında gözlerini kocaman açmıştı öğle arası olmuştu?

Yanındaki bedeni bile görmeden kalkmaya çalışmıştı ve yanında oturan bedeni görünce put kesilip geri oturdu

"N-ne işin var burada" diye sormuş sesinin güçlü çıkmasına özen göstererek ama nafile

"Umurumda değilsin sadece Taehyung dan notları aldım ve gidiyorum" diye söylediğinde kalbi biraz acıdı ama kısa bir acıydı bu. Hiç değişmemiş diye mırıldanarak söylendi.

Onu terk eden o'ydu fakat kendi onun yanında utanıyordu artık kendine gelmenin vakti gelmişti. Bu o değildi, bu jimin onun tanıdığı jimin değildi. Bu yüzden hızla kalkarak lavaboya ilerledi ve suratına su çarpıp aynadaki yansımasını baktı lavabonun kenarlarına tutunurken.

"Kendine gel jimin, kendine gel" diye konuştu kendi kendine ve gözaltlarına masaj yaparak cıktı lavabodan. Çıktığı anda Tae yi görünce biraz olsun tebessüm edebilmişti.

"Ah jimin, uyanmışsın sonunda" diyince hafif kıkırdamıştı

"Niye beni uyandıırmadın Tae öğleye kadar uyumuşum senin yüzünden"

"Ne yapayım kıyamadım mis gibi uyuyordun canım"
Bu söylediğine ikiside gülerken sınıfa doğru ilerlediler.
Sınıfa girdiklerinde Jimin onun olduğu yere baktığında olmadığı için derin bir nefes verdi.

"Jimin japonya da birileri ile tanıştın mı hiç belki bana birini ayarlarsın hm"
Evet onunla ayrıldıktan sonra hemen kafa dinlemek için Japonya'ya gitmişti Jimin, hem kafası dağılmıştı hem de yeni biri ile arkadaş olmuştu.

"Evet Tae-" dediği sırada içeriye meymenetsiz Jungkook girince sözü yarıda kesildi
Daha sonra devam etti sesli bir şekilde

"Biriyle tanıştım ama sana ayarlayamam çünkü onu kendime sakladım" dediğinde Jungkook'un tam oturacağı sırada görmesede güldüğünü anlamıştı Jimin .

"Aşk olsun Jimin.. Ee kim bu yakışıklı" dediğinde biraz düşünüp cevap verdi sarışın

"Felix. Lee Felix" dedi gülümseyerek. Jungkook'un bizi dinlediğini biliyordu bu yüzden ballandıra ballandıra anlatmıştı.

"Seokjin hyunglar bugün gelmemişti değil mi" demişti konuyu değiştirerek

"Evet onlar bugün gelmeyeceklerini çünkü evde yatacaklarını söylediler" dediğinde ona doğru gülmüştü.

~

Okul çıkışı yürüyerek eve giderken jimin arkasından birinin geldiğini hissedince beklenmedik bir hareketle arkasını döner dönmez yumruğu yapıştırdı.

"Kimsin lan sen orospu çocuğu" dediğinde iğrenç bir şekilde gülmüş ve
"Biraz eğlenmek istemez misin" dediğinde sinirlenince olur diyip yüzüne yumrukları geçirmeye başlamıştı Jimin. O da öksürürken "D-dur artık" dediğinde sadece 'siktir git' diyip ilerkeyecekti ki evinin karşısında, kendi arabası olduğunu zannettiği arabasına yaslanmış jimini izleyen bir Jungkook beklemiyordu

"Ne yapıyorsun burada sen"

"Güzel dövdün" dediğinde gülerek, sevgiden uzak bir gülümseme,

"O zamandan beri buradasın ve sadece burada durarak beni mi izledin?!" sinirle sorduğunda sadece kahpe bir şekilde 'evet' demişti. Dalgamı geçiyordu yoksa bipolar bir manyak mıydı?

"Siktir git" deyip geçtiğinde
Jungkook
"Yine inatçı ve aynısın" dediğinde sinirle evine girmişti. Kendini ne sanıyordu bu aptal demişti içinden

Daha sonra yatağına uzanarak olan saçmalıkları düşündü bir süre...

Evet bu bölümüde attıktan sonra uyuyabilirim
Hadi görüşürüz
Okuduğunuz için teşekkürler

Ex | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin