Jak wyglądało wasze pierwsze spotkanie?

454 11 2
                                    

•Mike
Chłopak składał ci gratulacje po, tym jak wygrałaś z jego drużyną w konkursie naukowym.

•Will
Weszłaś do jego sali szpitalnej, wraz z jego przyjaciółmi, po jego przebudzeniu.

•Lucas
Szłaś sobie spokojnie do szkoły i nagle poczułaś mocne uderzenie w plecy, a po chwili leżałaś już na ziemi. Natychmiast podbiegł do ciebie nieznajomy ci wcześniej chłopak i zapytał, czy wszystko w porządku pomagając ci wstać.

•Dustin
Na bały bożonarodzeniowym zauważyłaś,że jakiś chłopak siedzi z boku smutny. Postanowiłaś zaprosić go do tańca.

•Steve
Przeprowadziłaś się do Hawkins, a twoja mama chcąc poznać bliżej sąsiadów, zaprosiła na kolację mieszkających obok Harringtonów.

•Billy
Na hallowenowej imprezie u twoje przyjaciółki, podszedł do ciebie pijany chłopak i zaczął cię podrywać.

•Eddie
Po kolejnej kłótni z twoim chłopakiem, chcąc ochłonąć, udałaś się do lasu. Spotkałaś tam szkolnego dziwaka- Eddiego Munsona. Załapałaś z chłopakiem bardzo dobry kontakt i dołączyłaś do jego klubu "Hellfire Club".

•Robin
W pewien nudny weekend udałaś się do wyporzyczalnii filmowej, chcąc obejrzeć jakiś film. Poprosiłaś, o poradę pracownicę obiektu, która okazała się przesympatyczna.

•Eleven
Wraz ze swoimi przyjaciółmi szukałaś zaginionego Willa Byersa. Lecz zamiast niego, znaleźliście podejrzaną, drobną dziewczynę z ogoloną głową i w przydużej koszulce.

Max
Pewnego dnia w salonie gier, zobaczyłaś, że ktoś pobił twój rekord. Odwdzięczyłaś się, tym samym. Dzień później zobaczyłaś,że twój rekord został znów pobity, a zza twoich pleców wyłoniła się rudowłosa dziewczyna.

✔PREFERENCJE STRANGER THINGS Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz