Reggel hat múlt tizenöt perce, mikor anya berontott a szobámba.
- Kitti, késésben vagy, ébresztő! - órdibálta anyám nekem.
- Jolvan anya, kelek már. - válaszoltam félkómában.
Felkaptam magamra az aktuális kedvenc szettem (kék bőszárú kiszakitott farmer illetve egy barna, mintás poló), mág feltettem a hajamba egy bandanát. Tényleg késésben voltam. Lefutottam a lépcsőn és gyorsan megettem egy szendvicset majd elmentem fogat mosni, és már indultam is a buszmegállóhoz. A busz már ott volt mikor odaérem, felszálltam es leültem a legjobb barátnőm mellé, Lexi mellé. Lexivel már ovóda óta ismerjük egymást, mindent együtt csinálunk, és mindig ott vagyunk egymásnak ha kell.
- Szia Lex! - köszöntem neki amikor leültem.
- Szia Kitti!
- Milyen óráid lesznek ma? - érdeklődtem, mintha nem tudnám pontosan.
- Ezt minden reggel megkérdezed, mikor nagyon jól tudod. - mondta gúnyosan, és erre mindketten nevetni kezdtunk. Még beszélgettünk egy kicsit és akkor megérkezett a busz. Leszáltunk és besétáltunk a suliba.
Az első órám matek volt, amin halálra untam magam. Szünetben kettő fiú összeverekedett, és végul mindkettőjüket felfüggesztettek két hétre.
Suli után Lexi átjött hozzánk. Megnéztük a "Fülig beléd zúgtam" cimű sorozatot. Mikorra befejeztük eléggé késő volt, úgyhogy úgy döntöttünk Lexi nálunk alszik.
Talán este tizenegy körül lehetett, amikor Lexi épp tusolt, én pedig bent voltam a szobámban, a megnézett sorozaton gondolkozva. Rengeteg gondolat kavargott bennem, illetve volt egy furcsa érzésem is.~És itt kezdődött minden, amit akkor még nem is tudtam...~
Csak akkor zökkentem ki gondoltataimból, amikor Lexi végzett a tusolással.
- Kitti, minden oké? -kérdezte aggodalmas hangon, én pedig csak néztem magam elé.
- Ja, jahj, igen persze, minden rendben - habogtam öszze vissza.
- Jólvan, akkor menj tusolj le te is - mondta Lexi.
- Okés, megyek már - kaptam fel villámsebességgel a pizsimet, és már rohantam is ki a szobából. Egy percre visszapillantottam. Lexi csodálkozva nézett utánam, nem értette mi bajom. Rosszul éreztem magam, amiért összezavartam. Tusolás közben méginkább belebolondultam gondolataimba. Nem értettem mik ezek az érzések és miért érzem őket.
Gyorsan letusoltam, és mentem is vissza a szobámba. Lexi az ágyon feküdve görgette a TikTokot. Lefeküdtem mellé, és csak gondolkoztam.
YOU ARE READING
Bassza meg Rómeó és Júlia!
Romance...odafordultam hozzá, megragadtam az állát, és megcsókóltam. Én sem tudtam mit csinálok, de éreztem, hogy helyes az, amit teszek... Gondolom sokan ismeritek az ugy nevezett 'Heartstopper' vagy magyar nyelvén ismert 'Fülig beléd zúgtam' cimő film/kö...