Kínos...

221 6 1
                                    

- Kitti, mi a baj veled? olyan furán visekedsz... - én csak néztem a kép lábam, és nem mertem megmondani neki az igazat. Biztosan hülyének nézne. - Kitti, válaszolj nekem!
- É-én nem-m tudom... - dadogtam.
- Biztosan tudod, csak nem akarod elmondani nekem. - fordult el tőlem megsértődötten.
- Agh, Lexi... várj... - azzal odafordultam hozzá, megragadtam állát, és magam felé fordítottam, majd megcsókóltam. Éreztem a meglepődést benne, de ahogy észrevettem kicsit se bánta, ugyanis ő is visszacsókolt. Ott csókolóztunk egy percen keresztül, amikor én melkasára tettem a kezem, eltoltam magamtol és visszafeküdtem az ágyra.
- Na ez meg mi volt? - visitozta, de én képtelen voltam válaszolni... Még csak a szemébe se mertem nézni.
Lexi látta, hogy nem vagyok képes konkrétan semmire, ezért fölém térdelt. Nem értettem mit csinál, de hagytam, igazából mi rosszab tud történni már ezek után?!
- Hé, Kittiii... Mi a baj? - mondta egy kicsit szexis hangon és közel hajolt hozzám, az orrunk már majdnem összeért. - Naaa, válaszolj nekem.
Nem fogok hazudni, ettől amit leművelt borzasztóan beindultam. Én még soha nem éreztem így egy lány iránt sem, na de Lexi telljesen  megcáfolta azt, hogy én 100% heteró lennék.
Még köelebb hajolt hozzám, és mélyen a szemembe nézett. Nem értettem mit csinál. A következő pillanatban a meleg ajkait éreztem az enyémeken. Ez most nem olyan volt, mint az előző csókunk, ez sokkal szenvedélyesebb volt. Visszacsókóltam Lexit, majd nyelveink csatázni kezdtek egymás szájában. Nem tudtuk abbahagyni, csak smároltunk. Én átkaroltam Lexi derekát és magamhoz húztam. Ő elengedte egyik kezével az arcom, és lefelé igyekezett vele. Hálóingben voltam, ezért nem volt rajtam nadrág. Én elengedtem ajkait és én a nadrágjához nyultam majd egy gyors mozdulattal letoltam derekáról. Ő segített nekem, és teljesen lehúzta magárol, majd levette rólam a hálóingemet. ott feküdtem egy szál bugyiban. Megfogta a mellem, és kényeztetni kezdte, majd csókólgatni kezdte a hasam és le tovább. Mikor odaért a bogyim tetejéhez, felnézett rám.
- Készen állsz? - kérdezte a világ legszexibb hangján. Én bólintottam egyet, majd lehúzta a bugyim. Végighúzta a vágatomon egy újját, és amikor megtalálta a (már jól benedvesedett) nyílást feldugta újját. Én az érzéstől nyögtem egyet, majd ő húzogatni kezdte ki-be az újját. Egy kis idővel később megérkezett mégegy újja, és most egyszerre mind a kettő bennem járkált ki-be. Gyorsított a tempón. Mikor már az elmenés határán voltam, kihúzta két újját, és lenyalta. Most fordult a kocka, Átfordutunk az ágy másik oldalára, és most én voltam felül. Ebben a pillanatban valaki kopogtatott az ajtómon...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 05, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bassza meg Rómeó és Júlia!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora