ᴛᴀᴇ's ᴘᴏᴠ
ʀᴜɴ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ, ʀᴜɴ! ᴀɴᴅ ᴅᴏɴᴛ ʟᴏᴏᴋ ʙᴀᴄᴋ, ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ. ɪ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ᴍʏ ᴇʏᴇs ᴀs ɪ ᴡᴀs sᴡᴇᴀᴛɪɴɢ ᴀɴᴅ ʙʀᴇᴀᴛʜɪɴɢ ʜᴇᴀᴠᴇʟʏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜᴘɪᴅ ᴅʀᴇᴀᴍ ᴀɢᴀɪɴ.ɪ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴀɴᴅ ɪᴛ ᴡᴀs 3 ᴀᴍ, ɪ ɢʀᴏᴀɴᴇᴅ ᴄᴀᴜsᴇ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅɴᴛ sʟᴇᴇᴘ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜᴘɪᴅ ᴅʀᴇᴀᴍ ᴛʜᴀᴛ ᴋᴇᴇᴘs ʜᴜɴᴛɪɴɢ ᴍᴇ ɪᴛ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ᴡʜᴇɴ ɪ ᴛᴜʀɴᴇᴅ 18 ᴀɴᴅ ɴᴏᴡ ɪᴍ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴜʀɴ 25 ɪɴ ᴊᴜsᴛ ᴀ ᴍᴏɴᴛʜ. ɪ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ᴡᴏɴᴅᴇʀɪɴɢ ᴡʜʏ ᴛʜᴀᴛ ᴅʀᴇᴀᴍ ᴋᴇᴇᴘs ʀᴇᴘᴇᴀᴛɪɴɢ ɴɪɢʜᴛ ʙʏ ɴɪɢʜᴛ.
ɪ sᴛᴇᴘ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴍʏ ʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ ʜᴇᴀᴅᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴛʜᴇ ᴋɪᴛᴄʜᴇɴ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ sᴏᴍᴇ ᴍɪʟᴋ, ᴡʜɪʟᴇ ɪ ᴡᴀs ᴍᴀᴋɪɴɢ sᴏᴍᴇ ᴍɪʟᴋ ɪ ɴᴏᴛɪᴄᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ sʜɪɴɪɴɢ sᴏ ʙʀɪɢʜᴛ ᴛʀᴏᴜɢʜ ᴍʏ ᴜɴᴄᴏᴠᴇʀᴇᴅ ᴡɪɴᴅᴏᴡ sᴏ ɪ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ sɪᴛ ʙʏ ᴛʜᴇ ʙᴀʟᴄᴏɴʏ ᴛᴏ ᴀᴅᴍɪʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ.
ɪ ᴡɪsʜᴇᴅ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴍᴇᴇᴛ ʜᴇʀ! ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴇsᴄᴀᴘᴇᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ᴍᴏᴜᴛʜ ᴡʜɪʟᴇ ᴀᴅᴍɪʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ, ᴡᴀɴᴛɪɴɢ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀs ᴀʟᴡᴀʏs ɪɴ ᴍʏ ᴅʀᴇᴀᴍs ʙᴜᴛ ʜᴇʀ ғᴀᴄᴇ ᴡᴀs ʙʟᴜʀʀʏ sᴏ ɪ ᴄᴀɴᴛ ᴛᴇʟʟ, ʙᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴡᴀʏ sʜᴇ sᴀɪᴅ ɪ ʟᴏᴠᴇ ʏᴏᴜ, ᴡᴀs ғᴜʟʟ ᴏғ sɪɴᴄᴇʀɪᴛʏ ᴀɴᴅ ʟᴏᴠᴇ sᴏ ᴀᴛ ᴛɪᴍᴇs ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴍᴇᴇᴛ ʜᴇʀ. ᴍᴀʏʙᴇ sʜᴇ ʜᴀs ᴀɴ ᴀɴsᴡᴇʀ ᴛᴏ ᴍʏ ᴜɴᴀɴsᴡᴇʀᴇᴅ ǫᴜᴇsᴛɪᴏɴs...
ᴀs ɪ ᴡᴀs ʟᴏsᴛ ɪɴ ᴍʏ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛs ɪ ɢᴏᴛ sᴛᴀʀᴛʟᴇᴅ ʙʏ ᴍʏ ᴏɴᴇ ᴀɴᴅ ᴏɴʟʏ ᴅᴏɢɢᴏ ʏᴇᴏɴᴛᴀɴ ᴀɴᴅ sᴘᴏᴛᴛᴇᴅ ᴀ ɢɪʀʟ sɪᴛᴛɪɴɢ ɴᴇᴀʀ ᴛʜᴇ ᴛʀᴇᴇ ᴛᴡᴏ ʙʟᴏᴄᴋs ᴀᴡᴀʏ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ʜᴏᴜsᴇ ᴡᴇᴀʀɪɴɢ ᴀ ᴡʜɪᴛᴇ ᴄᴏᴀᴛ, ᴀ ʟᴇᴀᴛʜᴇʀ ᴊᴀᴄᴋᴇᴛ ᴀɴᴅ ᴘᴀᴊᴀᴍᴀs.
ɪ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ᴊᴏɪɴ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡᴏʀᴇ ᴀ ᴄᴏᴀᴛ ᴀʟsᴏ ᴄᴀᴜsᴇ ɪᴛs ᴀ ᴄᴏᴢʏ ɴɪɢʜᴛ....
ʜɪ? ɪ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ, sʜᴇ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ ᴛᴏᴡᴀʀᴅs ᴍʏ ᴅᴇʀɪᴄᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ sᴍɪʟᴇ ʙʀɪɢʜᴛʟʏ ᴀᴛ ᴍᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ɪ sᴀᴡ ʜᴇʀ ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ғᴀᴄᴇ, ɪ ғᴇᴇʟ ᴡᴇɪʀᴅ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪ ʜᴀᴠᴇ sᴇᴇɴ ᴛʜᴀᴛ sᴍɪʟᴇ ʙᴇғᴏʀᴇ ʙᴜᴛ ɪ ᴄᴀɴᴛ ʀᴇᴍᴇᴍʙᴇʀ ᴡʜᴇʀᴇ!
ʜᴇʟʟᴏ?! sʜᴇ ʀᴇsᴘᴏɴsᴇ ᴀɴᴅ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ʜᴇʀ ʜᴇᴀᴅ ʙᴀᴄᴋ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴛʜᴇ sᴇᴀ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇ ᴍᴏᴏɴ ᴡᴀs ғᴀᴄɪɴɢ ᴜs.
YOU ARE READING
"𝘛𝘩𝘦 𝘔𝘰𝘰𝘯 𝘙𝘪𝘴𝘦𝘴" (Taennie)
Fanfiction𝘜𝘯𝘥𝘦𝘳 the beautiful 𝘛𝘳𝘦𝘦 by the 𝘚𝘦𝘢 where the 𝘔𝘰𝘰𝘯 always shine's brightly. It starts when two young people fall in 𝘭𝘰𝘷𝘦 , both were destined to 𝘣𝘦, destined to 𝘮𝘦𝘦𝘵, destined to 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳, but also desti...