İyi okumalarrr🌻
Aynada kendime baktım. Çirkin gözüküyordum. Göz altlarım morarmıştı.
Aşağı indim ve yemek masasını gördüm. Gidip bir sandalyeye oturdum.
Kapı çalındı ve -Abim ve yanında bir kız- içeri girdiler. Onları gördüğümde abim yerine kendimi hayal ettim. Yanındaki kız ile, sevdiğim kız ile. Abim bana bakıp gülerek bana sarıldı. Yanındaki kız gülümseyerek bana baktı. Bende gülümsedim fakat mutlu değildim.
Yemek masasına geçtiğimizde abim bize -annem babam ve bana- dönüp yanındaki kızı göstererek beni suçlu hissettiren ve çaresizlik içinde bırakan o cümleyi söyledi "Kız arkadaşım Arzu"
Bu kelimeler kalbime bıçak gibi saplandı.
Hep biliyordum olmayacağını, hep bastırmaya çalışıyordum hislerimi hatta bazen kendimi iğrenç hissediyordum.
Onu ilk gördüğüm an hoşlanmıştım fakat hoşlantım zamanla büyüyüp aşka dönüşmüştü.
Bu hem çok güzel hemde çok acı vericiydi. Aşkım beni zehirliyordu.
Bana zehir abime şifa olmuştu, aşk.
O mutluydu.Onlar kral ve kraliçe olmuşlardı bense onları kıskanarak kalbini karartan bir cadı olmuştum. Ve tarihte cadıları yakalardı. Sıcak ateşte çığlıkları her yeri inletirken tiksinerek bakan bakışları yok sayıp sevdiklerine bakarak onlardan af dileyerek giderlerdi buradan. Geriye kalan külleri rüzgar ile savrulurken.
Onlar diğer kadınlardı. Hep aşkını bekleyen ve aşkı için yarınlarını feda eden diğer kadınlar, gözyaşlarını herkesten saklayan ve hüzün ile yaşayıp hüzün ile ölecek olan diğer kadınlar. Kimsenin umursamadığı ve herkesin kınadığı diğer kadınlar. Bende onlardan biriydim.
Kendimi yakılan bir cadı olarak hayal ettim. Bana son kez bakar mıydı? Yoksa o da beni kınar mıydı herkesin yapacağı gibi.
Onlar konuşurken kimsenin yüzüne bakmayıp hemen ağzıma yemekleri tıkıyordum.
Keşke görünmez olsaydım.
Yemeği bitirdiğimde ayağa kalktım. Yemek için teşekkür ettikten sonra odama çıktım.
Odama geldiğimde bir şarkı açtım ve kendimi şarkıya bıraktım. Vücudum benden izinsiz ritme ayak uyduyordu.
İstemsizce gözümden bir yaş aktı.
Durduğumda arkamdan gelen alkış sesi ile irkildim...
Merhabalar
Yeni kurgu🥳
Okuduğunuz için teşekkür ederim
Görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diğer kadın-gxg
RomanceAbisinin sevgilisi Arzu'ya aşık olan Gül'ün dramı Eşcinsel kurgudur!