Chapter 3

115 34 3
                                    

ටේහියූන්ග් ලුසියානාගෙ අප්පා එක්ක කතා කරපු දේවල් වලින් එයාට එක දෙයක් තහවුරු උනා කියන්න හොඳටම තේරුනා..කට කොනට ආව හිනාවත් එක්කම ටේහියූන්ග් යුන්ගි ඉන්න තැනට ගියේ තව මොනාහරි හෝඩුවාවක් හොයාගන්න..

යුන්ගිගේ අවසරය ඇතුවම ටේහියූන්ග් ලුසියානාගේ කාමරය තුලට ගියේ ලුසියානාගේ මලසිරුර කාමරයේ තිබිලා හමුවුන නිසා..බැලූ බැල්මට ඇඳේ රෙදි එහා මෙහා වෙලා තියන විදියට ටේහියූන්ග් අනුමාන කරේ ලුසියානා වගේම මිනීමරුවත් බොහෝ වෙලාවක ඉදන් ඇඳේ පොර බැඳලා තියන බව..ටේහියූන්ග් කල්පනා කර කරම කාමරෙයන් පිටතට ඇවිත් කෑම කාමරය දෙසට ගියේ සිතට දැනුනු නේ තහවුරු කරගන්න දැඩි උවමනාවක් පැන නැගුණු නිසා..ටේහියූන්ග් කල්පනා කර කරම කුස්සිය අසලට ආවේ ලුසියානාගෙ අප්පා කියපු විදියට ඇත්තටම අද්භූත මනුස්සයා ආවා නම් මොනාමහරි හෝඩුවාවක් ඇති කියලා හිතට දැනුනු නිසා..ටේහියූන්ග්ට කුස්සි කෑල්ලට ඇතුලු වෙනවත් එක්කම දකින්න ලැබුනේ බිම වැටිලා තිබුනු බාජනයක්..ඒකේ තිබුනයි කියලා හිතන්න පුළුවන් හොඳි ස්වල්පයක්ද බිම දිගේ ගලාගෙන ගිහින් තියන විදිය ටේහියූන්ග් හොඳට නිරීක්ෂණය කරන්න ගත්තෙ ඔහුට මුල ඉදලාම මේ මරණය ගැන සැකයක් තිබුනු නිසා..එන්න එන්න සැකේ වැඩි වෙනවත් සමඟම ටේහියූන්ග් බිමට නැවිලා තොල කොනක් හපාගෙන බලාගෙන හිනාවුනේ ඔහු සැක කරපු දේ හරියටම තහවුරු නිසා..මද වේලාවකින් ටේහියූන්ග් අසලට හෝසක් ආවේ එයාලාට හොයාගන්න බැරි ටේහියූන්ග්ගෙ ඇසට හමුවුන මොනාහරි දෙයක් තියනවාද කියලා දැනගන්න..

🐿️ ටේහියූන්ග්..

🐯 ආහ් හෝසක්..ඔයා ආපු එක හොඳයි..ඔයාට පේනවාද මේ බාජනය..

🐿️ ඔව්..මේ අර මන් කිව්ව එළුකටු සුප් තිබුන බාජනේ නේ..🙄

🐯 ඔව් ඔව් ඒක තමා..මේක දිහා තව ටිකක් හොඳට බලන්න හෝසක් හොඳ උවමනාවෙන් බැලුවාම අපිට දෙයක් තේරෙනවා..ඔයාට ⁣ඒක තේරෙනවාද..

ටේහියූන්ග් නිකටත් අත ගගා කිව්ව විදියට හෝසක්ට කල්පනාවට ආවා ටේහියූන්ග් මොනාමහරි වැදගත් දෙයක් හොයාගෙන කියන්න..ටේහියූන්ග් කියපු නිසාම ඕනවටත් වඩා පරීක්ෂාකාරී බැල්මකින් බලපු හෝසක් එකපාරටම ඇස් දෙකත් ලොකු කරගෙන ටේහියූන්ග් දිහාවට හැරුනේ තමන් හිතපු දේ ඇත්තද කියලා සැකහැර දැනගන්න..

Mr.Detective ( Completed ) Where stories live. Discover now