sexykinghyunjin
Senden hoşlanıyorumcivcivman3132
Yüz yüze konuşalımEvine geliyorum
Felix, Hyunjin'in evinin önüne geldiğinde derin bir nefes verip kapıyı çaldı. Karşısında ağlamaktan gözleri şişmiş bir Hyunjin görmeyi beklemiyordu.
Endişeyle sordu
"İyi misin"
"İçeri gel"
Karşılıklı oturup ilk kimin konuşacağını beklemeye başladılar. Felix uzatmadan konuya geçti.
"Yazdığın mesajda ciddi miydin"
"Sence"
"Hyunjin benim sevgilim var"
"Biliyorum, birlikte olamayacağımızı da biliyorum."
Hyunjin cümlesini bitirdikten sonra ağlamaya başlayınca Felix ona sarılıp sakinleştirmeye çalıştı. Bir süre öyle kaldıktan sonra Hyunjin anlatmaya başladı.
"Lisenin ikinci senesinde yan sınıfımızda sen vardın. Senin ilk senendi. Genelde sessiz çok arkadaşı olmayan biriydin. Okuldaki öğrenciler de sana pek iyi davranmıyordu gördüğüm kadarıyla. Senin hep yanında olmak istedim. En sonunda cesaret edip seninle arkadaş olmayı teklif ettim ve bu seviyeye geldik. Ben o zamandan bu zamana kadar zamanla sana karşı farklı duygular beslemeye başladım. Bunların doğru olmadığını ve benim gibi birini kabul etmeyeceğini biliyordum.
Sana karşı hislerimi açıklamaya karar verdiğimde sevgili yaptın.
Duygularımı senden o kadar çok gizlemiştim ki fark etmen imkansızdı. Gruba o mesajı attığında her günüm çok kötü geçti. Bugün olan davranışlarım yüzünden özür dilerim ama seninle vakit geçirmeyi o kadar özlemişim ki.Felix ne diyeceğini şaşırıp sadece sarılmıştı. Hyunjin ile daha yakın olup umut vermek istemiyordu ama onun yanında olmak istiyordu.
"Hyunjin sen benim arkadaşımsın ben seni yanlız bırakmam. Kendini daha fazla üzme. Seni ağlarken görmek istemiyorum"
Birkaç saat Hyunjin ile vakit geçirip eve dönmüştü. Hyunjin açıkladığı için rahattı kabul etmesini zaten beklemiyordu, kendini hazırlamıştı.
Felix bunların hepsini sevgilisine anlatmaya karar verdi.
civcivman3132
Yanıma gelsecretsecretissoamazing
Saat 1civcivman3132
Yanisecretsecretissoamazing
Uyku vaktim geldi de geçiyorcivcivman3132
Bebek misin senGeleceksin bekliyorum
secretsecretissoamazing
Birlikte uyuruz o zaman 🤩civcivman3132
Bi zahmet 🤩Han gelince Hyunjin ile konuştuklarını anlattı.
"Yazık lan çocuğa"
"Senin yüzünden ciddi olamıyorum sus"
"Benim yanımda ciddi olmana gerek yok"
"Ne mantıksız konuştun"
"Öyle mi oldu"
"Evet"
"Hadi uyuyalım"
"Sabahlayalım"
"Oldu"
"Yeni bir anime çıkmış"
"Oha hemen izleyelim"
"Uyku?"
"Boşver izleyelim"
Felix uydurduğu için rastgele bir anime açtı.
"Felix sen ciddi misin"
"Senin yanında ciddi olmama gerek yoktu hani"
"Ben bunu izledim"
"Zaten yanlışlıkla elim değdi"
Felix anime arayana kadar Han uyumuştu.
Kitabım olduğunu hatırladım 🤫
Özür dilerim sık bölüm atamıyorum şu aralar 😔🤘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number----ᴊɪʟɪx
FanfictionFelix tanımadığı bir kiralık katile yazar. Sanki çok kiralık katil tanıyormuş gibi UYARI : OKUMANIZ ONERILMEZ !!! 😊 nsfw, smut, argo içerir