- 6 -

823 81 21
                                    

Jimin, oldukça şık görünen restoranın içine girdiğinde iç dekorasyona bakarak bir ıslık çaldı.

“Ben buradan kopya çekip benim restoranı böyle bir şeye mi çevirsem ya? Yok yok, benimki bin basar. Sonuçta benim restoran yani, herkesi tekliyor tek başına.”

Kendi kendine konuşarak masaların yanından geçiyordu. Tabii masadaki insanlar ona tuhaf tuhaf bakışlar atmayı unutmazken Jimin'in umrunda bile değildi. Kendi düşüncelerine gülerken o restorana gelme amacını unutmuş gibi gözüküyordu.

“Ananı satayım ben buraya milyoner bir adamla sikişme- yani konuşmaya geldim! Tuvalet falan yok mu saçıma falan baksaydım önce!”

Oflayıp puflarken saçını düzeltmeye başlamıştı. “Bay Park, buradayım!” Jimin şaşkınca başını sağa çevirdi ve üstündeki seksi siyah takım elbisesiyle güzel bir masada oturan Namjoon'a baka kaldı.

“Bay Park ne yarrak kafalı, gelecekteki sevgilim diyecekti. Yok bir şey yok, olur öyle şeyler kafası karıştı sadece haha.” Jimin mırıldandığı cümleler anlaşılmasın diye gülümserken Namjoon'un olduğu masaya adımlıyordu.

“Nasılsınız görüşmeyeli?” Namjoon sizli bizli konuştuğu için Jimin'in gülümsemesi bir anlık solar gibi olmuştu fakat hemen toparladı. “İyiyim Namjoon. Sen... Nasılsın? SEN.”

Namjoon hafiften afallasa da çaktırmadı. “Ben de iyiyim çok şükür. Buraya sizi önemli bir şey için çağırdım, Bay Park.” dedi gamzelerini göstererek.

“Bay Park'ı al götüne sok.” Jimin öksürür gibi yapıp mırıldandığında Namjoon şaşkınca ona baktı. “Efendim, anlamadım?”

“Yok, önemli bir şey değildi. Evet beni neden çağırdın? SEN beni neden çağırdın?”

Namjoon cevap verecekken yanlarına gelen garsona kötü bir bakış attı. İkisi de siparişini verdikten sonra gamzeli adam birkaç kez öksürdü. “Tarifinizi çaldığını iddia ettiğiniz arkadaşla biz konuştuk, kendi defterinde görünce kendisinin tarifi sanmış kafası karışmış. Fakat hemen sinirlenmeyin, diskalifiye edildi çünkü.”

Jimin inanamaz gibi Namjoon'a bakarken gamzeli adam elini kaldırıp saçıyla oynadı.

“Benimle dalga mı geçiyorsun, ne demek kendisinin sandı? Dava ederim hepinizi, o adamı buraya getir çabuk! Menajeriyle de konuşmak istiyorum! Min Yoongi'yi hapiste çürütece-”

Jimin ayağa kalkarak bağırmaya başladığında Namjoon onu tutmak için ileriye uzandı. Bir yırtılma sesi gelince Jimin durdu.

Namjoon'un yırtılan gömleği, kaslı bedenini gözler önüne sererken Jimin onları izleyen insanların varlığını fark edince sinir küpüne döndü. Kaşla göz arasında kendi ceketini çıkarmış, Namjoon'a giydirmişti.

“Ulan daha ben göremeden millet gördü ya pes valla. Sen bana gösterme millete göster tabi, Jimin kim ki zaten?”

Namjoon gülümseyerek göğsünün üstünde duran eli avucunun içine aldı. “Sana daha detaylı gösterebilirim, eğer benimle gelirsen.”

Jimin, elini tutarak yüzüne eğilen adama gözleri koskoca açılmış, sadece bakıyordu. “Tanrım sana geliyorum, götür beni nereye istiyorsan götür, her yere gelirim!”

Namjoon sırıtırken Jimin'i dışarı çıkartmış, arabasına bindirip sürücü koltuğuna geçmişti.

Jimin çaktırmadan telefonunu eline aldı.

MASTERCHEF HATE CLUB
jimin, taehyung, hoseok

jimin:
hoseok geçen gün sadece parmağını sokarsın dedin ya
kardeşim
bugün parmağımı değil
başkasının parmağıyla başka yerlerini sokacağım galiba

hoseok:
LAN
LAN
NEEEEE
NE
NE.

taehyung:
YUH
OHA
ÇÜŞ
KALDIRDIN MI LAN ADAMI

jimin:
hangi anlamda soruyosun 😭
iki anlamda da kaldırdım bence sorun yok
(masadan kaldırdım ve... ve....)

hoseok:
TAMAM SUS YARRAKÇI
BİZ ANLADIK SENİ
OF OF
EN SON NE ZAMAN DUŞ ALDIN

jimin:
BU SABAH ALMIŞTIM
TAEHYUNG TEŞEKKÜR EDERİM YEMİNLE SEN BENİ BANYOYA SÜPÜRGEYLE KOVALAMASAYDIN DUŞ ALMAZDIM SAĞOL CANIM ARKADAŞIM

taehyung:
ne demek efenim
her zaman emrinize amadeyim
😋😋

hoseok:
eve geldiğinde bütün detaylarıyla anlatıcaksın küçük orospu

jimin:
neyi anlatayım aşko
nasıl soktuğunu mu

hoseok:
O DA OLUR
HADİ JİMİN SOK ONU KOYNUNA

jimin:
GİDİYORUM ŞİMDİ
EVİNE GELDİK
you've never been to heaven, have youuuuuuuuu
şuan cennetteyim
rahatsız etme modu açıyorum arasanız da DUYMAYIZ HAHAHAHWHAHAHAHA
hadi bb

🦕
bölüm gecikti bir takım sorunlar çıktı kusura bakmayın ;(

special recipe ¦ minimoni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin