🐷👑 - Prolog

6 3 3
                                    

(chtěl bych ještě podotknout, že tahle knížka má v sobě i trochu.. Deník VIBES ✨ lol)

1.7.21

Milý deníčku, oficiálně do tebe píšu poprvé, jen proto, že se nudím, a pořád někde vidím a slyším, že psát si deník zažene nudu, tak to jdu zkusit. Chtěla bych se podělit o to, že pojedeme někam k jezeru/moři, nevím přesně, co to je, kde to je. Jediné, co vím, je, s kým tam budu.

Každopádně, to se dozvíš až později, jdu ti teď představit lidi/zvířátka, kteří hrají důležitou roli v mým životě. První je moje mamka, Agnes Hart, je jí 43 let a vždy se o mě postará, třeba když jsem nemocná. Pak ji chodím na nákupy, taky se o ní starám když ji něco je, takový vděk. Další je můj táta, vlastní, jsem ráda, že se nerozvedli, Philip Hart, je mu 44 let a hrozně často se dívá na televizi, nebo hraje hry. Myslím, že mám docela cool tátu, protože se mnou hraje minecraft, a to.. Je pro mě vzácné, protože jsem jedináček. Další je moje nejlepší kamarádka, Rosa Manntos. Přezdíváme ji mentos, proč asi myslíte? Před měsícem ji bylo osmnáct, je asi o dva měsíce mladší než já. Poznaly jsme se před více jak 12ti lety, určitě, asi před těmi 14ti ve školce, byly nám čtyři roky. Do našich patnácti let jsme skoro každý den, takže 5/6 dnů v týdnu, chodily ven. Jenže pak jsme se musely více soustředit na školu, zařídit si malou brigádu nějakou, protože rodiče na tom trvali.

Další, neboli čtvrtý člen naší rodiny je pejsek jménem Mailo, ano, Mailo, já si to pamatuju podle majonézy. Je moc mazlivej, ale dovoluje si i na o hodně větší psy než je on. Je to francouzský buldoček a má teprve tři měsíce.

To je asi vše o mě rodině, a teď k tomu, kvůli čemu tady doopravdy jsem.

K tomu jezeru/moři jedeme ještě s dvouma klukama, asi Markus a Marius? Jsou to dvojčata, nevím kolik jim je, ale vím, že ta dovolená bude ta nejhorší, co jsem za těch osmnáct let měla. Ne! Marcus a Martinus. Doufám, že to teď mám správně. Nevím ani jestli mají nějakého mazlíčka, a pokud ano, jestli ho vezmou s sebou nebo ne.

Niki <3

„Niki, pojď sem, je oběd!" zavolala mě máma přesně ve chvíli, když jsem do deníku dopsala. Nemusím ji nijak odpovídat že slyším, protože jsem měla otevřené dveře a ještě v prvním patře, jako je i kuchyně, takže je mamce jasné, že ji slyším. „Já jsem Agnes, moc mě těš- aa, tady je, tohle je Niki Hart, má jediná dcera." přišla jsem do kuchyně a viděla jsem, jak se máma baví s nějakou ženskou. Samozřejmě, šla jsem ji také pozdravit, podat ruku, pochválit vzhled. Musí mě mít ráda, pokud je to kamarádka mamky. „Tobě to taky sluší, máš hezké jméno," poděkovala jsem a šla jsem si sednout ke stolu k taťkovi. „Marcusi, Tinusi! Nechte toho psa už a pojďte!" to jsou ti dva? Doufám že ne? „Ahoj kluci, tady se posaďte, můžete se tady s Niki skamarádit, doufám, že řízek jíte?" zeptala se mamina a oba dva zakývali hlavou na souhlas.

„Já jsem Martinus, tohle je Marcus," ukázal vedle na svého bratra Martinus. „Já vím," ironicky jsem se Usmála. Na to, že jsou dvojčata, nejsou si moc podobní. Ale to nevadí, neni to potřeba, aspoň si je pak nebudu plést. Zatím si k nám přisedly i mamky, začaly si povídat a jíst, takže my také. Chci to mít snězeno jako první, abych mohla co nejdřív vypadnout do svého pokoje a napsat Rose. Ne, že by mi jakože nějak hrozně vadili, ale za 1. nemám ráda nové lidi, kterékoliv a za 2. moc sympatičtí mi nejsou.

„Tak děkuji za oběd, já jdu zase do pokoje" Usmála jsem se na ně, sklidila si talíř a šla do pokoje. Vzala jsem si mobil a šla napsat Rose.

Niki 👑👹
Ahoj, jak se máš? K nám přijeli ti dva typci jak mame s nima jet na dovcu nworezivam go tu.

Ros ✨🔪
Cus celkem dobry a ty asi špatný co 😂 uvidíš že budio dobrý a nakonec to přežijes, když je nevystojis tak vážně neprezijes

Niki 👹👑
Ja to zkusím no.. Ale pokud nepřežiju je to tvoje chyba tak cs nemám náladu na dlouhý povidani

Nakonec se se mnou jen rozloučila, a já Mohla jít zase do kuchyně, ale jen kvuli tomu, aby nebyla mamka naštvaná. Hele, další člověk tu přibyl. „-tady si můžete dát- hele, je tu Niki, konečně vylezla zase z pokoje. Pojď Niki, pozdravit našeho nového hosta. Tohle je Emma, jejich sestra." přešla jsem k ní a podala si s ní ruku „Ahoj, já jsem Niki Hart a doufám že se ti tu bude líbit" Usmála jsem se na ni, ona zpět. Ona se mi líbí, ona vypadá jako milá holčina narozdil od těch dvou.

„tak vidíš, jsem ti to říkal že ty dve se sebou budou vycházet." ozval se můj táta. S Emmou jsme vešly do mého pokoje a sešly na postel, začaly si povídat. „Proč vlastně jedete s náma, nevíš?"  zeptala jsem se. „Nevím, ale na hodně velkou pravděpodobnost je to proto, že rodiče jedou někam bez nás, asi si to chtějí užít víc než kdybychom jeli. Promiň, ale taky nejsem šťastná že jedeme s vám- ne jako že bys mi nebyla sympatická! To jsi, a hodně, ale radši bych jela s rodiči no." odpověděla mi trochu posmutněle. „Vždyť já tě chápu, taky bych jela radši sama s vlastní rodinou," povzdechla jsem si. „ale neboj, užijeme si to, pojede i moje nejlepší kamarádka, s ní se taky skamarádíš a všechno bude fajn, uvidíš."

_______

Psani knížek není takový jako před rokem, ještě když na vás leze pes xd

Alex<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 20, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Best friends vs twins (ff m&m) Kde žijí příběhy. Začni objevovat