🌈Sakamaki kardeşler hangi dere tipi?🌈
Shuu ~ Kuudere
- "Cool" kelimesinin vücut bulmuş hali yanlış anlamayın popüler anlamda demiyorum olgun davranışı ve zekası kullanma anlamında.
- Genellikle küçümseyici ve alaycıdır.
- Sessiz ve sakindir.
- Çok soğukkanlıdır ve genelde tek takılır.
- Çok açık sözlüdür. Yanına yaklaşman çok zordur,lafı her zaman ağzına sokarlar.
- Duygusuzdur.
- Özgüveni hat safhada olan bu kişi senin ilgini görse bile görmezden gelir.
- Ama zamanla size açıldıkça sevecen olur.
Reiji ~ Oujidere
- İsminde de anlaşılacağı üzere ona prens gibi davranmanı ister.
- Egosu yüksektir.
- Konuşma tarzı resmidir,emri vaki şekilde konuşur
- El hareketleri bile çok zarif ama ukaladır.
- Herkesin ona prens gibi davranılmasını ister hatta bazen bunu dile getirir.
- Kendini üst sıralarda gördüğü için yeni tanıştığı bir insani hatta ebeveynini bile kendinden küçük,zayıf görür.
- Her zaman en önde olmak ister.
Ayato ~ Deredere
- Patronluk taslasada sevecendir.
- Çok enerjiktir. Bir günde birden fazla aktivite yapabilir.
-Seni eğlendirmeyi sever.
- Şakaları kimseyi kırmaz aksine mutlu yada sinirlendirir.(kişiye göre değişir)
- Yemek yemeğe bayılır.
- Açıkça sana " seni seviyorum,seni istiyorum" diyemez çünkü bu tür romantik durumlarda ne yapacağını bilmez.
- Merak etme seni sevdiğini göstermek için her yolu başvurur. (Örn: lunaparka götürme,yemek ısmarlama,ders sırasında sen uyurken hocayı kollar)
Kanato ~ Yandere
- En ufak bir kıskançlıkta kan çıkar.
- Bazen seni bile öldürebilir.
- Sana karşı son derece sevimli,şirin ve ılımlıdır.
- Seni herşeyin en üstünde tutar. Senin sevmediğin,hoşuna gitmeyen şeyleri yapmaz ya da yok eder.
- Seni sürekli stalklar.
- Libidosu yüksektir. Bedenin onun için kalbinden sonra ki herşey.
Laito ~ Erodere
- Sapık ve şehvetlidir.
- Çoğu kızla yada erkekle flört eder.
- Sana aşık olduğu zaman yada fark ettikleri zaman aptala yatarlar.
- Senleyken savunmasız kalır çünkü her zaman aklını kullanmasına rağmen senin yanında bedeni ve kalbi hareket ettirir.
- Aşık olduğu zaman ahlaksızca ve şehvetli davranır çünkü sana aşık olduğunu belli etmek istemez.
- Ağzından sürekli müstehcen kelimeler duyarsın.
- Sana aşık olduğu zaman başkalarıyla flört etmeyeceğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Herkesle flört eder ama sana aşık olduğu zaman yada seninle bir ilişki içerisinde başkalarını belki sadece müstehcen şeyler söyler ya da sapık davranışlarını azaltır.
Subaru ~ Tsundere
- Çoğu zaman ağzından argo kelimeler duyarsın.
- Sana ilk başta soğuk davranabilir ama sana alıştıkça hatta aşık olduktan sonra soğuk davransa bile ilgisini saklayamaz.
- Sana bağlandıkça yumuşak yönlerinin gösterir.
- Onun ağzından "beni ilgilendirmez,seni ilgilendirmez,yanlış fikre kapılma,seni asla affetmem" gibi şeyleri söylüyorsa anlayın ki içinden tam tersini söylüyor.
- Dışarıdan kaba,sert tavırlar sergiler ama içinde kocaman bir tavşan vardır.
Bu dere tiplerinden çok anlamadığım için bir arkadaşımdan yardım aldım burdan da ona çok teşekkür ederim 🦋
Mukami ve tsukinami de yakında gelecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
・💜・𝔻𝕚𝕒𝕓𝕠𝕝𝕚𝕜 𝕃𝕠𝕧𝕖𝕣𝕤 𝕋𝕣𝕒𝕤𝕙・💜・
VampirosTumblr,pinteresten bulduğum textleri vb. şeyleri paylaşcam burda