29| Buz Pateni Müsabakası

94 16 226
                                    




~ IO ~

Geleneksel takunya dansı büyük bir coşkuyla sona ermiş ve hava kararırken sıra balonun dört gözle beklenen yarışmalarına gelmişti. Balo davetiyelerinde belirtilen yarışmalara önceden hazırlanmış her I-Landli, sayısız müsabakanın olduğu dış bahçeye doğru yol almaya başlamıştı.

Maya ise ilk kez şahit olduğu bu kalabalığın peşinden yarışma stantlarına doğru ilerliyordu. Hazırlandığı bir yarış yoktu, yalnızca izleyerek eğlenebileceğini umuyordu.

Serbest dans düelloları, ses savaşları ve şiir atışmaları bölümünden gelen alkış seslerinin yanında; parmak ve bilek güreşleri, göz kırpmama ve tepkisiz yüz yarışları da ikinci turlarındaydılar.

Bilek güreşi kazananı hiç şüphesiz I-Land'in en güçlü genci olan K olacaktı. Göz kırpmama yarışında da Jay, ikinci tura kadar galibiyeti elinde tutmayı başarmıştı ve içten içe kör kalmamayı umuyordu.

Maya bu stantların yanından geçerken gülümsemesini yüzünden silemedi. Sadece izlemesi bile çok keyifliydi. Ayrıca I.O takımındaki gençlerin o ciddi, hırslı ve gizemli tavırlarının altındaki eğlenceli kişiliği görmek Maya'nın onlara karşı biraz daha samimi hisler beslemesini sağlamıştı.

Sonunda Jay'in gözlerini kırpmamaya çalışırken yaptığı komik yüz ifadelerine gülmeyi bıraktı ve iki stant ötedeki tepkisiz surat yarışını izleyen seyircilerin arasına girdi.

Ro, oturduğu sandalyede karşısındaki adamın komik olduğunu sandığı hareketleri baygın gözlerle izliyordu. Yarış başladığından beri karşısındaki 4. Yarışmacıyı da elemiş ve oturduğu sandalyeden kalkmayarak ikinci tura geçen tek yarışmacı olmuştu. Tombul adam ani bir hareketle Ro'yu korkutmak için öne doğru atıldığında Ro maskesinin altından gözlerini ağır hareketlerle kırpıştırdı ve seyircilere doğru dönüp esneyerek adamın hareketlerinden etkilenmediğini gösterdi. Seyircilerden coşkulu bir alkış kopardıktan sonra önüne dönüp parmağını şıklatarak karşısındaki kel adamın dikkatini çekti. Gözleriyle adamın papyonunu, yani artık boş olan yakasını işaret etti.

Adam yüzündeki şokla birlikte yakasını yoklarken yarışmanın hakemi kazananı bildirdi. Ro memnun bir ifadeyle yerinden kalktı ve adamı tebrik etmek için elini sıkacağı sırada papyonu eline tutuşturdu ve arkasından el sallayarak bir sonraki galibiyetini beklemek üzere yerine geçti.

Maya Ro'nun akıllıca yarışından oldukça etkilenmişti. Diğerleriyle birlikte alkış tuttuktan sonra kalabalığın arasından sıyrıldı ve daha farklı bir gürültünün peşine takıldı. Yan yana dizilmiş masalar ve üzerlerinde çeşit çeşit yiyeceğin bulunduğu taraftan gelen tezahürat seslerini takip ederken o yönden yüzlerindeki iğrenmiş ifadelerle ayrılan insanlar Maya'nın merakını ikiye katlamıştı.

Jake ve Niva yoğurt yeme yarışması standının başında yüzlerinin neredeyse tamamı yoğurt kaplıyken bu görüntü Maya'yı tekrar güldürmeye yetmişti. Jake, Niva'nın saçlarını yoğurda değmemesi için tutuyor aynı zamanda da diğer eliyle yoğurdu kaşıklıyordu. Maya o stanttan da ayrılarak asıl kalabalığın olduğu tarafa yöneldi. Yanından geçen iki kişilik bir kız grubu bir anda Maya'nın koluna girdiler ve onu o tarafa doğru sürüklemeye başladılar.

"Şuradaki kalabalığın ne olduğunu biliyor musun?"

Maya kızlardan beyaz bolero giyineninin sorusuna omuz silkerek cevap verdi ve şaşkın bakışlarla onlara ayak uydurdu.

I.O - Inside Out | ENHYPENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin