6

872 63 38
                                    

taehyung

"Bayılcam taehyung emin misin? Saçların bu haliyle çok tatlı." dedi seokjin saçlarıma açıcı sürmeden önce.
"Eminim seokjin! Hem ben her halimle mükemmelim daha önce de siyah saç denemiştim."

Saçlarıma önce açıcıyı sürdü. Jimin yanımızda otururken telefonuyla uğraşıyordu ve bir yandan da seokjin ile bana bakıyordu.

"Sarı hallerini özledim lan." dedi açıcıyı sürmeyi bitirdiğinde.
"Belki siyahtan sonra denerim ama biraz zaman geçmeli çünkü saçlarım yıpranıyor." elinden eldivenlerini çıkardı ve açıcı kutusunun arkasında yazanlara baktı.

"20 dakika sonra saçlarını yıkayacakmışız." kafama saç bonesi geçirip beklemeye başladık.

"Resmen o kadar sır kutusu gibi çocuk ki o kadar stalklamama rağmen çok az şey buldum. Taehyung telefonunu ver biraz onun hesabına bakayım." koltuğun yanındaki sehpanın üstünde olan telefonu alıp ona uzattım.

Biraz hesabına baktığında öğrenebildiği şeyleri bize anlatmaya başladı.

"En sevdiği oyun basketbolmuş ve oldukça hırslıymıs. hoseok ile çok kez kapışma yapmış ama hoseok onu bir kez bile yenememiş." seokjin şaşkınlığını belirten bir ses çıkardı.

"Boya bakmamak gerekiyor demek ki." dediğine gözlerimi devirdim.
"Sanki sen çok uzun boylusun be!"
"Ondan uzun olduğum kesin sonuçta. Yer cücesi." uzayan tırnaklarımla onu tırmalamaya başladığımda kaçtı benden.

"Vahşi seni." gözlerimi kısarak ona baktım.
"Ya tamam susun bir." dedi jimin araya girerek.
"Ayrıca ev kedisiymiş. Evden dışarı çıkmayı pek sevmezmiş. Gerekli olmadığı zamanlarda dışarı çıkmaz asla."
"Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş desene. Kapısını kilitliyor biz geldiğimizde dışarı çıkarmayalım diye." dedi seokjin.

"Gereksiz bence niye evde dinlenmek varken dışarı çıkıp kenfimi yorayım? Zaten iki gün tatilimiz var şurada." göz devirdi jimin bana.

"Ayrıca gitar çalmayı öğreniyormuş. Cover yaptığı videolar var hesabında. Bazılarında arkada jungkook şarkı söylüyor o gitar çalıyor bazılarında ise hem kendisi şarkıyı söylüyor hem de gitar çalıyor." gözlerimden kalpler fışkırıyormuşçasına jimin'e baktım.

"Bir şeyde yeteneksiz olsa keşke." jimin ve seokjin birbirine bakıp yüzünü ekşittiklerinde onları görmezden geldim.

"Aşık taehyung en kötüsü olabilir."
"Hayır her şekilde mükemmelim."

Jimin ise bu kadar şey bulduğunu söyleyerek bıraktı.

"Daha çok bilgi lazımdı bize." dedim ve jimin kötü kötü baktı bana.
"Kolaysa sen bul."

Seokjin'in saçım için kurduğu alarm çalınca banyoya gittik. Ben tişörtümü çıkartıp duşa kafamı uzattığımda jimin duş başlığını tutuyor ve bende saçımı yıkıyordum.

Binbir dertle banyodan çıkabildiğimizde saçlarımı kurutup boyamaya başladık.

Biz boyalarla uğraşırken eve annem geldi ve bize katıldı.

Annem kafa bir kadın olduğu için ortama uyum sağlayabiliyordu ve bizimle şakalaşıyordu.

"Saçlarını yaktığın zaman kendini yerden yere vurmuştun banyoda! Videosu bile var arkada lana del rey açık isyan ediyordun resmen."
"Ya anne iyi misin o sırada beni mi çektin cidden işi gücü bırakıp?" omuz silkti ve evet dedi. Şaka gibi biriydi.

"Daha rezil hallerin çok bende. Merdivenlerden düştüğün zaman yere yüz üstü kapaklanmıştın sonra güzel yüzüm diye ağlarken üstüne hyunjin düşmüştü. Sonra hyunjin'in saçlarından tutup kavga etmiştiniz." jimin ile seokjin annemin anlattıklarına kahkaha atarken ben dudak büzüp trip atmaya başladım.

here we go again •taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin