01;

816 60 32
                                    

Şey, merhaba. Ah! İlk kez günlük yazıyorum. Ne yazmam gerek bilmiyorum, Hoon-ah. Sanırım sana söylemek istediklerimi yazacağım. Birlikte olurken okuruz belki. Ama üzülmeni istemem ki ben! Üzülme sakın. Huh! Her neyse başlıyoruummm~

Merhaba sevgiliim! Seni özledim. Çook fazla hemde! Ama döneceksin, biliyorum! Beni yalnız bırakmazsın ki sen.

Bugün Jungwon geldi. Senin gittiğini ve benim seni unutmam gerektiğini söyledi. Ama hoonie, senin bana döneceğini biliyorum, merak etme!

Onunla kavga ettik ve bana acınası olduğumu söyledi. Bilmiyorum, onlar öyle görüyordur belki. Ama çok ağlamadım merak etme. Çok az ağladım sadece. Yalanları sevmezsin değil mi, çok üzüldüm sevgilim. Ben yalnızken neden yanımda olmak yerine, bok gibi davranıyor ki bana?

Üniversitenin başlamasına az kaldı. Birlikte gideceğimizi hayal etmiştik. Umarım çabucak dönürsün ve bana oraları tanıtırsın. Biliyorsun, utangaç biriyim. Biriyle konuşmak zor benim için. Ama sen biri değilsiin ve dönüp bebeğine yardım edeceksiinnn!

Neyse Hoon-ah! Annemler geldi galiba. Gitmem gerek. Seni çok seviyorum. Seni her şeyden çok seviyorum meleğim<3

____________
merhaba
ne yapıyorum bende bilmiyorum ama birden aklıma geldi ve yazmak istedim. çünkü izlemekten asla bıkmayacağım bir film-

ve arkadaşlar bu 5 feet apart filminin sunsun'a olan uyarlanması ve sunghoon gittikten sonra sunoo'nun hissettikleridir.

iyi okumalar dilerim<3

~mia

i miss you // sunsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin