İlk Tanışma

18 1 0
                                    

Ailemin hayatıma karışmasından bıkıp kaçtım .Aslında çokta kaçtım sayılmaz.Ankara'dan İstanbul'a otobüs ile gittim.Herşey çok güzeldi. Taki onunla tanışıncaya kadar.

Klasiktir ya sokaktan dönünce çarpışırlar falan,kitaplar havaya uçuşur... Bizimki öyle değildi.

Amerika'da tanıştığım arkadaşım evleniyordu.Nihal.Düğününe gidiyordum. Orada bütün samimi arkadaşlarım olacaktı.Yani yaklaşık olarak.

O da , o düğün salonunda garsonmuş.Ama garson değil iş adamı gibi duruyordu.Kıyafeti diğer garsonlarla aynı olmasa o çok büyük, altın kaplamalı düğün salonunun sahibi zannederdim.Yakışıklılık bir yana ,diğer garsonlara davranışına göre de çok kibar gibiydi.Tabi bunu onu tanıma fırsatım olursa anlayacaktım.O kadar çok istiyorum ki onunla tanışmayı...

***

Arkadaşım Ceyda beni dürttü.

-Nereye bakıyorsun sen ?

-Hiiiçç. Bilirsin beni .Bazen öyle boş boş bakınırım.

-Yapma yaa.Kızım gözüne kestirdin garsonu, yarım saattir ona bakıyorsun resmen.Yoksa hoşlanmaya falan mı başladın?

-Ne-ne saçmalıyorsun sen yaa!Ben , şey... İçecek isteyecektimde.O yüzden bakıyorum ona.

-Özgee (benim o) .Zaten dakika başı garson geliyor her masaya. Amann uğraşamayacağım seninle .Herkes eğleniyor sende eğlen biraz.

-Tamam.Lavaboya gidelim mi ?Makyajımızı tazeleriz hem.Benim maskaram akmaya başlamıştır yine .O kadar da para vermiştim ona.

-Tamam .Gidelim.

***

Ceyda her zaman olduğu gibi yine konuşmaya başladı.

-Ayy ne çok yoruldum yaa.Ölmüş ayaklarım.

-Tamam yoruldun anladım da ayakların neden öldü ?Oturuyoruz zaten bir şey yapmıyoruz ki.(Gülümser)

-Kızım şu yeni aldığım ayakkabıyı giyiyim dedim.Topuğunu biliyorsun.En az 10 cm.

-E ama dedim sana onun topuğu çok yüksek diye.Dinlemedin ki!Bildiğini okudun .

- Ama desenleri çok güzel!! Almasam içime kalırdı hem.Tuvaletin kapı kolunu tuttum açıyordum...

İçeriye girdiğimizde o garsonu gördük.Adeta ölümden dönmüş gibi bakıyordum.Adeta dilimi yutmuştum...
***

Solan PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin