Rüyaymış !!

3 0 0
                                    

Kapıyı actigimda o garsonu gordum. Şok olmustum.Kisa sureligine konusamamistim  .Sonra kapiya dondum baktim WC yaziyodu ama altinda cok kucuk bi sekilde personel yaziyordu. Çok utanmistik ozur diledik.Yuzune bakamadim ama bi anligina donup baktigimda bana gulumsedigini farkettim.Neyse dedim kizlar tuvaletine gittik.Makyajimizi tazeledik vs. Tekrar salona gectik.Gayet mutluyduk .Her şey normal.Sonra bi an birisi omzuma dokundu.Dönüp baktim.O yakisikli (adeta yuruyen granit fagsgs) .Özge , dedi.Merhaba dedi ama ben olayi anlamamistim.beni nerden .Tanimadin mi? liseden,Cenk ben, dedi.Tam hatirlayamadim ama eski halini anlatinca hemen anladim.Hani olur ya en on sirada oturan gozuklu ,genelde "inek" lakabi takilan (genelde o kisiler bu lakabi sevmezler ve bence haklilar) kisiler.O  da onlardandi.o zamanlar biraz, ya da vazgectim cok sisko birisiydi.Simdi tam tersine zayif ve aman aman olmasa da kaslari olan birisi olmus.Merhaba dedim.O da merhaba dedi.
-Tuvalette karsilasmasak tanimazdim.Otururken tanir gibi oldum ama taniyamdim.Cok oldu gorusmeyeli ,dedi.
Evet dedim bende.Cok utaniyordum.Bana uzun uzun bakmanin sebebi de buydu herhalde.Tanidin galiba ,dedi
E bende ne diyim.Evet dedim.Disari ciktik.Konustuk dertlestik falan. Ailesinin durumu cok iyi olmadigi icin sabahlari universiteye gidip aksamlari bu dugun salonunda calisarak kendi gecimini kendi sagliyormus.Ailesi Aydin'da yasiyormus falan filan... Sana bir sey itiraf ediyim mi? ,dedi. Et dedim.Biraz durdu.Kararsiz kaldi heralde soyleyip soylememekte.Soyle dedim.Ben lisede sana asiktim dedi.Domates gibi kizarmistim.Guldu .Ben de guldum.Burda mi yasiyorsun dedi.Neden dedim?Kirayi odeyemedim bu ay.Eger burdaysan sende kalabilir miyim dicektim dedi.Durdum.Dusundum.Ne kadar yakisikli olursa olsun nasil birisi oldugunu bilemezsin dedim.Ama oyle bi tipi yoktu.Lisede de hic oyle bi cocuk degildi.Tamam dedim bende bi anda.Ama yanlis anlamasin diye 'Koltukta yatarsin ama,dedim.Olsun ona da raziyim.Kac gundur dugun salonunda gizli gizli kaliyorum.Bu yuzden her yerim tutuldu,dedi.Üzüldüm acikcasi.Sonra dugun bitti eve gittik.Biraz oturup dertlestik.Ben de hayatimi anlattim falan sonra yerini hazirladim .Iyi geceler dedim.Sana da dedi.Yatti ,uyudu.Bende odama gittim .Uyudum.
Gece cok buyuk bir gurultuyle uyandim.Iceriye dogru kostum ve...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Solan PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin