"קודם יש בחור זר שנתקל בי ברחוב ואומר לי לקרוא לו דאדי ואז יש בחור שקורא לך נסיכה, מה שבאמת מפתיע ועוד חושבים שאנחנו אלה שביחד" הוא הסביר תוך כדי שצחק, תראו יש לו נקודה אני לא אכחיש.
התחלתי לצחוק יחד איתו והסתכלתי על שתי הגורילות הפרצוף שלהם התרכך קצת ואדוארד כנראה קלט את זה ושלח לי מבט דפוק שגרם לשנינו לצחוק אפילו יותר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נקודת מבט שון:
אחרי שנרגענו האנשים בגודל לא אנושי (שתי הגורילות) שאגב מעניין אותי לדעת עם גודל שלהם תקף להכל... אוי תפסיק שון, ימלוכלך אחד, וזה נהיה מוזר אז אני אפסיק לחשוב. הבינו שאנחנו לא בני זוג אלא רק שני אנשים עם בעיות נפשיות, וזה הרגיע אותם נראה לי למרות שאני לא מבין מה הקטע שלהם, וזה די גורם לי להתעצבן כאילו מה זה עיניינ...
"...תם לא מפעילים אלימות, וזה מסכם את זה, אני ברור?!"
"מה?" אני ואדוארד שאלנו ביחד
"אלו החוקים שלכם, תשברו אותם ו..."
"איזה חוקים" שוב שאלנו ביחד
"החוקים שהרגע הקראתי לכם"
"שמעת משהו?" שאלתי את אדוארד
"לא הייתי עסוק בלחשוב על הגודל" חחחח בטוח שאנחנו לא תאומים?
"איכס יסוטה, זה מה שיש לך על הראש בזמן כזה, תתבייש לך" נזפתי בו
"יממזר, על בטוח חשבת על אותו הדבר על תשקר!" הוא צעק לעברי
"לא כולם סוטים כמוך יבן אלף" החזרתי לו בצעקה
"שקט!.!.!" אני ואדוארד הסתכלנו לכיוון של הקול החזק שבמקרה היה אחד הגורילות, מסתבר שהם המשיכו לדבר שלא הקשבנו והתחלנו לצעוק אחד על השני.
נקודת מבט אדוארד:
"איכס יסוטה, זה מה שיש לך על הראש בזמן כזה, תתבייש לך" הוא ניסה לנזוף בי
"יממזר, על בטוח חשבת על אותו הדבר על תשקר!" צעקתי לו בתגובה
"לא כולם סוטים כמוך יבן אלף" הוא החזיר לי בצעקה, שקרן מסריח אני מכיר אותו הוא חשב על אותו הדבר בדיוק
"שקט!.!.!" אני ושון הסתכלנו לכיוון של הקול החזק שבמקרה היה אחד הבהמות, מסתבר שהם המשיכו לדבר שלא הקשבנו והתחלנו לנהל דו שיח (לצעוק) אחד עם השני.
הם נראים לא מרוצים, וכשאני אומר לא מרוצים אני מתכוון לזה, הפנים של הלקוח מאותו היום (נו, הקינקי שאני עדיין לא מבין מה הוא רוצה ממני) בהו בי עכשיו במבט חמו שהעביר לי צמרמורות בגוף, ולא מהסוג הטוב כאילו ואני צריך להיזהר מכל מילה שיוצאת לי מהפה.
אבל אני לא יכול למנוע מעצמי לחשוב על זה.. הפנים שלו יפות, משהו שאני לעולם לא אודה בו בקול וכשהוא מסתכל עליי אני חייב להודות שזה סקסי למרות הצמרמורות אני מרגיש גם ניצוצות חלשות בגופי כאילו הוא מדליק אותי, אבל אני לא יכול לתת לזה לקרות, לא אחרי מה שקרה לי...
פלאשבאק:
הכל מטושטש "זונה טובה.." מי זה.?..
"אתה כל כך צמוד, אה" הוא לוחש ונאנח לי באוזן ומסמן את צווארי בנשיכות כואבות.
אני חוזר למציאות ומנסה להתרחק "בבקשה אל תיתן לי סיבות לפגוע בך" הוא לוחש לי אבל אני לא מקשים ונלחם בו, אני מרגיש אותו מתרחק קצת ומחזיק בכף רגלי, מלטף אותה בעדינות ופתאום מסובב אותה בחוזקה, צרחתי בכאב ובכיתי, הכאב היה כל כך נורא.
"ששש, לא, אל תבכה יפה שלי, זה לא היה קורה אם הייתה מקשיב לי" הדמעות שעל פניי ממשיכות לזרום על לחיי ללא הפסקה "אתה שלי, אל תדאג, שום דבר לא יפגע בך" הוא מלטף את פניי בעדינות שלא נראת כשהוא ממשיך להינעץ בי בחוזקה "רק תישאר לידי, זה כל מה שאני צריך, אני יכול לתת לך מה שאף אחד לא יכול, אל תשכח" הקצב הולך ומתגבר והדמעות שעל פניי סוף סוף נפסקות...
נמאס לי להילחם, נמאס לי לבכות, אני לא יכול יותר... אני רוצה למות, אני רק רוצה שקט...
YOU ARE READING
Be my baby
Werewolf"זה הבית החדש שלך" אדאורד בן השש עשרה שבקושי מצליח לשלם שכר דירה ילד שונה בסך הכל אבל הוא תמיד סבל מזה עד שהוא בא וחטף אותו Xלא להומופוביםX