Sabah uyandım.
Annem çağırıyordu
Ege hadi oğlum kahvaltı hazır!
Aşağıya indim yemek yedikten sonra çantamı alıp çıktım.
Babam 5 ay önce kalp krizinden hayatını kaybetmişti.
Annem hastaydı.
Çalışmak zorundaydım.
Okulu bırakmıştım. Çok istediğim annem gibi olmak olan doktorluğu okuyamadığım için içimde bir ukte kalmıştı.
Şehirde iş ilanlarını aramaya başlamıştım. Bir restoran gördüm.
Aşçı aranıyor ilanını görünce çok sevinmiştim küçüklükten beri yemek yapmayı çok severim ve evdede genelde akşam yemeklerini ben hazırlardım. Eğer bu işi alırsam hem annem sevinecek hemde güzel bir işim olacak ve bu konudaki yeteneğimi herkese gösterecektim.
İçeriye girdim ve patron ile görüştüm beni mutfağa götürdü ve hadi bize en sevdiğin yemeği yap çocuklar istediğin malzemeyi sana getirecek.
Peki dedim ve yapmaya başladım yaptığım şey küçüklükten beri çok sevmiş olduğum içli köfte yi yapmaya başladım. Patron yanındaki şefe fısıldadı. Sanki bir usta gibi yapıyor.
Az da olsa duymuştum hafifçe gülümseyip devam ettim ve bitti. Patron hazırmı?
Evet efendim dedim ve bir maydonoz alıp üstüne koydum ve önlerine indirdim. Patron... Gerçekten yediğim en güzel içli köfte işe başlayabilirsin.
Teşekkür ettim ve başladım o gün çok mutludum. Eve giderken sahil kenarına gidip biraz oturmak istedim otururken bir yıldız kaydı çok güzeldi.
Denizin sesi çok güzeldi ve efil efil rüzgar esiyordu. Eve gittim anneme işi aldığımı söylediğinde gözündeki mutluluk beni de mutlu etti.Arkadaşlar bir sonraki bölüm yakında yayında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatım
Science FictionArkadaşlar 18+ lütfen 18 yaş altıysanız okumayın. Ve ben bu hikayeyi sadce yetişkinler için hazırladım. Beğenirseniz ve yorum yaparsanız sevinirim. Ve yaş sınırı var zaten arkadaşlar fazlasıyla cinsellik içeriyor.