🌹

45 1 1
                                    

Demek ismi ecem... O uzun kızıl saçlar siyah gözler beni benden  aldı... Ahh! Ne diyorum ben banane onun saçından başından. İşe gitmek için hazırlandım annemi öpüp çıktım. Bugün arkadaşımla buluşacaktım uzun süredir onu görmemiştim. İşten çıktım.sahil kenarına gittim. Kumlara oturdum. Arkadaşım aradı ege kusura bakma işim çıktı gelemeyeceğim.çok özür dilerim😔. Peki dedim ve kapattık. Tek kalmıştım. Annem bu gece teyzemde kalacaktı. Çok sıkılmıştım denize girmeye karar verdim ve tişört ümü çıkarttım. Telefonumu kenara koydum ve suya atladım. Su çok serindi sanki tenimi sarıyordu üşüsemde çok güzeldi. Bir süre sonra çıktım. Üstümü giyip telefonumu alıp eve doğru yürümeye başladım. Kuytu bir sokaktan ilerlerken bir çığlık sesi geldi!!!
Bu ses bana çok tanıdık geldi. Hemen koşarak etrafa bakınırken... Bir şerefsizin hazala saldırdığını gördüm... Ecemmm! Diye bağırıp hızlıca adamın gözüne koca bir yumruk attım... Yere yığıldı biraz daha dövdüm ve ecemm yapmamam için bana yalvardı kolumdan tuttu... Bende bıraktım telefona sarıldım... Polisi aradım. Polis birazdan burada olacaktı...ecemm ıyımısın! Evet iyiyim sen olmasan bu şerefsiz bana tecavüz edecekti... Sana minnettarım... Üzülme hazal ben varım kimse sana birşey yapamaz dedim. Polis geldi karakola gittik ifade verdik şerefsizi göz altına aldılar... Bizde karokadan çıkıp eve gidecektik ki.... Ecemin ağladığını gördüm... Ecem ıyımısın? İyiyim ama ben çok korktum ilk defa böyle birşey yaşıyorum... Korkma hazal sana söz veriyorum birdaha böyle şeyler olmayacak. Hazala saırdım oda bana sıkıca sarıldı. Ecemm hadi seni eve götüreyim dedim. Benim gidecek yerim yokki dedim. Neden diye sordum. Anne ve babamı 2 ay önce trafik kazasında kaybettim. Babamın borçları vardı eve icra memurları geldi ve evi boşalttılar ev sahibide beni evden attı. Ben de bugün iş arıyordum ama bulamadım dedim. Peki senin kalabileceğin bir akraban yokmu dediğimde. Hayır çoğu yurt dışında. Burada sadece amcam var. Ama babam onunla tam 13 yıldır küstü konuşmuyorlardı ve ben şimdi gitsemde babam ölmüş olsa bile beni eve almaz cenazeye de gelmedi zaten. Peki bizde kalmak istermisin tabi senin için uygunsa. Eğer bu durumdaysam kalırım dedi ayrıca sen çok iyi birisin dedi bana. Yolda giderken sohbet ettik biraz kendinden bahsetti bana. Gayet güzel bir çocukluk geçirmiş fakat anne ve babası öldükten sonra kendini toparlayamamış bir kız görüyordum karşımda çok masum bir kız...






Arkadaşlar beğenip hikayeyi nadıl bulduğunuzu yorumlarda belirtirseniz sevinirim iyi günler iyi okumalar ❤

HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin