~ Louis ..... ~

541 22 7
                                    

~ Peste o luna ! ~

 ~ Pov Chrissy ~

 A trecut o luna si incerc sa fiu fericita , insa nu pot !  Tot ce fac ma duce cu gandul la Zayn si credeti-ma am incercat sa nu ma mai gandesc la el insa, insa nu pot !

 Timpul a tecut repede insa durera s-a accentuat mult mai mult in inima mea , adica in Zayn am avut incredere si l-am ales pe el pentru ca stiu ca simt ceva profund , ceva ce nu am mai simtit pana acum pentru nimeni ! 

 Am inceput sa merg prin cluburi, sa beau si sa ma  droghez ! Nu stiu de ce , sau poate da !

 Vreau sa incerc ceva nou , si mai ales am observat ca pentru ceva timp uit de tot !

 Stiu , stiu , stiu o sa ma judecati la fel ca Niall si mama !

 Mama si tata nu mai vorbesc cu mine din cauza drogurilor, iar Niall nu mai vorbeste cu mine !

 Singurul care vorbeste cu mine este Louis care de curand s-a despartit de fosta cea mai buna prietena a mea Anne .....

Ce pot sa zic doar ca Anne crede ca eu sunt de vina pentru ca ea s-a despartit de Louis !

Crede asta pentru ca Louis ma carat odata in brate pentru ca eu eram prea beata sa ma tin pe picioare , iar paparazzi au surprins o poza cu mine si Louis care ma tinea strans in brate ! 

 O PROSTIE !  

M-am oprit brusc din gandurile mele pentru ca strigatele de disperare ale lui Niall care astepta la use,ma disperau ! 

Dar oops .... usa era incuiata , ce proasta sunt ! Deschid usor usa si il las pe Niall sa imi faca morala .......

 - Cat mai vrei sa continui asa ? a spus Niall nervos 

- Ce sa continui ? am spus eu cu o fata de catelusi 

- Nu te face ca nu sti Chrissy-Mari Horan ! 

- Aaaa ........ !

-Ce 'aaa' ?

-Te referi sa nu mai inchid usa ! 

-Nu , nu ,nu ............. Ma refer la droguri si bautura ! 

- Mi-am dat seama inteligentule !

-Uite Chrissy stiu ca suferi , insa drogurile nu sunt solutia !

- Tu  nu sti nimic ! De unde sti ? Uiti ca nu ai mai vorbit cu mine sau ce acum te faci ca nu sti !? 

- Stiu Chrissy si am facut o mare proastie , niciodata nu o sa mai fac asta !

- Bine ! ( spun eu cu lacrimi in ochii )

Niall ma imbratiseaza , ce bine e am si uitat cat de bine este ! 

-Te iubesc ! 

-Si eu te iubesc , si te vreau din nou fata acea vesela !

 Am stat asa 10 minute si dupa am coborat jos la cina , baieti se uitau ciudat la mine parca vedeau o stafie ! Ce oamenii ! 

 ~Louis ~

 Ce frumoasa este Chrissy ! 

Ma bucur asa de mult ca nu mai se drogheaza , asa pot vorbi mai multe cu ea , sa o pot cunoaste ! 

Da, da ,da imi place mult de ea ! 

           Multumesc pentru ca ati citit ! 

  Scuzati-ma ca este scurta , insa nu am timp :    SCOALA 

Dusmani ,sau poate nu !  [ + One Direction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum