~ O plimbare , si un sarut cu el ! ~

702 28 15
                                    

 Nu inteleg nimic, absolut nimic ! 

In fata mea este o femeie care spune ca sunt fata ei  ! Ar trebui sa fie in regula ? Adica cum sa fie in regula , doamna acea adica mama plange pe jos iar toti au o fata gen:  WTF ! Eu ce trebuie sa fac ? 

Gata, gata Chrissy sigur esti la camera ascunsa ! 

Ba nu esti !

Ba da !

Cum sa fie o gluma Chrissy , adica gandeste mama ta este aici , iar tu nu trebuie sa o mai cauti , si in plus Niall este fratele tau !

Ai dreptate !

Da stiu !

Ce fac eu aici vorbesc cu vocea mea interioara , sau ce ?

Cam da !

Gata  , trebuie sa ma opresc zici ca sunt nebuna !

Chiar esti ! 

 - Chrissy , hei Chrissy !

Se auzea o voce calma strigand la mine , insa eu eream prea concentrata sa vorbesc cu MINE 

-Da ! am spus eu putin confuza 

- Chrissy la ce te gandesti ? a spus Harry 

- Pai ma gandesc la tot ce se intampla in momentul asta , adica daca totul este un vis iar apoi cand ma voi trezi  o sa fiu in patul din orfelinat !

- Stiu ca este greu de crezut scumpo , adica pentru toti este greu de crezut ca  te-am gasit printr-o pura intamplae , probabil destinul a fost de partea noastra ! Si vreau sa iti zic ca  nu te-am parasit lasandu-te intr-un orfelinat ,numai ca ai fost rapita de langa noi ,atunci cand noi trebuia sa plecam in America pentru o mica vacanta,eu m-am dus si am luat  biletele de avion si te-am lasat cu Niall care atunci avea 5 ani  iar tu 4 , crede-ma nu stiu ce a fost in mintea mea sa va las singuri dar am lipsit 2 minute iar , iar cand m-am intors tu nu mai erai  ! Pur si simplu nu mai erai ! M-am invinovatit in totii acesti ani insa nu am putut face nimic , pur si simplu nu am putut ! 

A inceput sa planga , am simtit ca o durea ! 

Stiam ca nu este vina ei !

-Gata , te rog nu mai plange nu a fost vina ta ! Acum tot ce conteaza este ca suntem toti aici impreuna , dupa mult , mult timp !

Am luat-o in brate pe mama mea iar pentru prima oara m-am simtit asa de protejata ....

Dupa 3 zile ~

Eu am fost externata de la spital si am petrecut ceva timp cu familia mea !

Niall i-a convins pe mama si tata sa stau cu ei in Londra dupa multe rugaminti  au acceptat !

Eu am ramas aici ,iar ei au plecat inapoi in Irlanda !

Este super sa stai cu acesti baieti intr-o casa ! Se pare ca nu sunt asa cum ii credeam eu , iar Niall este cel mai bun frate pe care l-am avut vrodata , bine avea un apetit uriasi la mancare, dar este fratele meu ! Mama a spus ca baieti trebuie sa aiba grije de mine ceva de genu : Niall o saptamna , Louis o saptamana , Liam o saptamana . Harry o saptamana iar Zayn o saptamana ! Bine eu am inteleso pe mama dar totusi am 18 ani nu 3 !

Am coborat jos in living iar acolo erau baieti si  Justin Bieber , hmmm nimic interesant , OMG cum nimic interesant adica la noi in living sta Justin Bieber cel mai mare si mega dragut baiat  pe care l-am vazut , si pentru mine nu e nimic interesant !

Am fugit in baia de jos si m-am uitat in oglinda sa vad cum arat , pai aveam : o bluza cu o fata care scotea limba , o pereche de blugi rupti albastru deschis si tenesi mei gri ...

Aratam bine , acum pot iesi !

Cand baieti mau vazut sau oprit din vorbit iar Jastin a zis :

-Buna eu sunt Jastin ! a spus el cu zambetul pe buze ...... awww ce zambet avea 

-Buna eu sunt Chrissy ! am spus eu putin rusinata dar cu zambetul pe buze

-Niall nu prea te-am crezut cand ai zis ca ai o sora frumoasa , dar imi retrag cuvintele !

-E ocupata ! a spus Louis tragandu-ma la el in brate

Asta e prost , sau ce ! Jastin Bieber mia spus ca sunt frumoasa si el imi spune ca sunt ocupata !   Prost , prost , prost .....

-Louis dar tu nu erai intr-o relatie ?

-Ba da insa eu am grije de ea saptamana asta si nu vreau sa iasa cu un pervers ca tine ! a spus Louis in gluma 

-Da , da ce sa zic parca tu nu ai fi un pervers ! am spus eu iar apoi am sarit de la Louis din brate 

- Pai ce zici Chrissy nu ai vrea sa iesim la un suc pese 30 de minute ?

-Ba da ! am spus eu cu un zambet pe fata

~ Dupa 30 de minute ~

 Am mers cu Jastin la un suc iar apoi am mers prin parc si n-am plimbat  !

Ma condus pana acasa iar apoi a plecat si el ! Am aprins televizorul din camea, iar pe un post scria mare :  ' Jastin are o noua iubita ! Oare cine este frumoasa blonda cu ochii albastri ? '

 Reporter : Se pare ca frumosul cantaret Jastin Biebar  are o noua iubita , cu totii ne intrebam cine este pentru ca dupa plimbarea din parc Jastin a conduso pe frumoasa fata la casa faimosilor baieti din 1D ! Oare cine este ? 

-Ce prostie ! am strigat eu , cred ca au auzit si baieti pentru ca au venit la mine in camera 

-Ce s-a intamplat  ? au spus toti

-Ce s-a intamplat , voi nu ati vazut !

-Ba da, si orcum maine o sa afle cine esti ! a spus Niall 

-Cum adica ? 

-Avem premiera la noul nostru album pe covoru rosu si o sa vi si tu ! a spus Niall 

-Bine !

Apoi toti au iesit in afara de Zayn ...

-Este adevarat , sunteti impreuna ?

-NU Zayn , Stai linistit !

-Bine, noapte buna !

-Noapte buna !

De dimineata a fost totul perfect , iar la pranz am vorbit cu Jastin la telefon si a spus ca vine si el !

Am inceput sa ma aranjez iar la 7 am coborat jos , cand baieti mau vazut au zis :

-Vrei ....  a spus Zayn

-Sa .... a spus Niall

- Fi ...... a spus Liam 

- Sotia ....a spus  Louis 

-Mea ..... au spus Harry si Jastin 

Eu aveam o rochie ... albastra scurta in fata si cu trena in spate iar in picioare aveam o pereche de platforme negre cu cureluse , parul l-am ondulat putin, si un machiaj natural!

-Orcand ! am spus eu razand 

Am mers cu limuzina , iar cand am ajuns acolo baieti sau dat jos iar eu am ramas ultima , iar atunci cand am iesit ajutata de Jastin si Zayn toti paparazzi au inceput sa faca fotografi si sa puna intrebari :

P1: Cine esti ?

P2: Esti impreuna cu Jastin sau cu Zayn ? 

-Este sora mea mai mica ! a spus Niall

- Si  este iubita mea ! a spus Zayn si ma luat de mana si ma sarutat

Stai , stai , stai sunt iubita cui ?

M-am  uitat nervoasa la Zayn insa saruta ...no coment !

Dusmani ,sau poate nu !  [ + One Direction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum