FİNAL

790 17 9
                                    

Merhaba nasılsınız?
ben bu kitaba yeni bölüm çoğunlukla yazamıyorum yada aklıma bir şey gelmiyor. Zaten acemice yazdığım bir kitap oldu
Belki yakın bir zamanda final yapabilirim. Tahmini olarak ya şimdi yada 16. bölüm de final yaparım. Bi de bu bölümden itibaren zaman atlaması yapabilirim. Ama bu bölümde kesinlikle zaman atlaması yapacağım...

iyi okumalar çiçeklerim 🌸

Yazarın Anlatımı (7 yıl sonra)

Bugün Mira ve Doğu'nun düğünü vardı. Herkes o kadar heyecanlı ve bir yandan da üzgünler. Çünkü Mira evden ayrılıyordu. Evlerinin tek prensesi gidiyordu.

3 saat sonra

Düğün salonuna gelmişlerdi. içleri buruktu. Mira ve kadınlar gelin odasında, Doğu ve erkekler damat odasındaydı.

En sonunda Mira ve Doğu piste doğru gelmeye başladılar ve büyük alkışlar eşliğinde. İlk dans, pasta kesimi, takı töreni falan derken düğün bitti.

Sıra eve gitmeye geldi. Aileleri uğurladılar. Eve gitmeye başladılar. "Hazır mısın bu akşama" diye sordu Doğu "Hazırım" dedi Mira.

Eve geldiler. (buradan sonrası +18 sahne var ama ben yazmayacağım için siz aklınızda hayal edin)

Sabah uyandığında kasıkların da keskin bir ağrı vardı. Dün gece çok sert davranmıştı.

8,5 ay sonra

Mira 8,5 aylık hamileydi. Hamileliği çok güzel geçiyordu.
Ailecek çok mutluydular.

Mira'nın sancıları başladı ve apar topar hastaneye gittiler. Doğum başlamıştı. Nur topu gibi bir kızı olmuştu.

Bölüm kısa oldu biliyorum.
Üste de belirttiğim gibi bu bölüm yada 16. bölüm final olacaktı ama ne yazık ki aklıma hiç birşey gelmiyor ve bende bu bölümü final bölümü yapacağım.
okuduğunuz için teşekkür ederim 😘

Kurgularıma şans verir misiniz

Yeni Ailem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin