James Potter všude hledal svojí oblíbenou mrzimorku, nemohl jí nikde sehnat. Bylo vždy snadné ji najít, ale pro jednou měl problém to udělat. Nenašel ji ani v knihovně.
James vytáhl z kapsy Pobertův plánek, aby zjistil kde vězí. Jamese najednou polilo horko když zjistil že se nachazí v nemocničním křídle.
Najednou se rozběhl snad i rychlostí světla, všichni na něj hleděli jako na Voldemorta který se usmívá a všem rozdává květiny a sladkosti, ale mu to bylo jedno.Na ostatní Poberty kteří se na něj nechápavě dívali zakřičel ,Tamara'.
Tamara málem sletěla z postele když se dveře ošetřovny rozletěli dokořán. „Merline" zamumlala Tamara, a položila si ruku na srdce které jí tak divoce tlouklo.
„Jasi?" promluvila na něj. „Květinko!" Vykřiknul. Rozešel se k ní a málem se přitom natáhl na zem. „Merline co se ti stalo?"dostal ze sebe mezi hlubokými nádechy a výdechy.
„Jak si věděl že jsem tady?"Zeptala se a on se při jejích slovech zamračil a položil si ruce s bok.
„Tam co se stalo?"Zeptal se znovu.
„Já- nějak jsem se přepracovala"Zamumlala, James si hlasitě oddechnul a lehnul si na postel vedle ní. Zasmála se a začala ho hladit jemně po vlasech. „Jak ses mohla přepracovat natolik aby si skončila tady?"zeptal se potichu.
„Už se mi to párkrát stalo."začala. „Někdy mě kniha chytne natolik že ji musím dočíst a tak nějak zapomenu jít spát."
„Jak u Merlinových vousů můžeš zapomenout na jedno z nejdůležitějších věcí v životě?!"
Pokrčila rameny a otočila se k němu. „Jen mám někdy sklony k tomu zapomínat, když to Frank zjistil naštval se, tak jsem poprosila svého kolegu prefekta, aby nikomu nic neřekl."
„Jenom se o tebe bojí Květinko, stejně jako já, když jsem viděl kde se nacházíš." usmál se.
„A jak si teda věděl kde jsem ?" Zeptala se ho podezřívavě. „Jen další z věcí o mně, kterou si budeš muset zjistit sama."
„Fajn, takže je to ta věc se kterou mně vždy najdeš ať jsem kde jsem?" Zvedla obočí.
„Ne, obvykle to nepoužívám, protože je pro mě snadné tě najít buď jsi v knihovně nebo ve společenské místnosti v Mrzimoru."
Zasténala. „Nemám tě ráda víš o tom?!" řekla hraně naštvaně. „Ale no tak květinko mně mají rádi všichni." Cvrnkl jí do nosu, a oba se začali smát.
ČTEŠ
Zase Potter!? /POMALÉ VYDÁVÁNÍ/
FanfictionTohle je příběh Tamary Longbottomové a Jamese Pottra.