Capitolul 3. Foc si apa
In 15 minute Maya a ajuns acasa si a rasuflat usurata cand a vazut ca nu era urmarita de tipul din parc. In casa se simtea cu adevarat in siguranta insa tot s-a dus sa verifice ferestrele. Ali, mirata de comportamentul ei a inceput sa o descoase.
-Cum a fost interviul???
-Am luat postul!
-Oooo! Felicitari! Trebuie sa sarbatorim! Mergem sa mancam la restaurant in seara asta! a spus Ali incantata.
-Poti sa te duci tu cu Dave! Eu nu ies din casa!
-Dar ce s-a intamplat??
-Nimic.....important!
-Nimic important zici? Nu conteaza cat e de important! Cu siguranta e interesant asa ca... ia loc aici si scuipa tot! Acum!
Ali o urmarea pe Maya cum se aseaza pe scaun si trage puternic aer in piept si o idee nazdravana i se naste in minte. Un zambet larg isi face aparitia pe fata ei si isi trage cu rapiditate un scaun mai aproape, pregatindu-se pentru marea destainuire.
-Deci...?
-Da.....pai nu e mare branza! Chiar nu e! Crede-ma...nu are rost...
-Lasa-ma cu astea! Zii odata ce s-a intamplat!
-Nimic! E asa o prostie! Acum ca te vad pe tine asa de nerabdatoare imi dau seama cat de absurda am fost facandu-mi atatea griji...cand de fapt nu e decat o intamplare haioasa....
-Haioasa??? Hai spune-mi odata!
-Pai am fost la firma... e asa de frumoasa si mare si..
-Lasa-ma cu firma ca stiu! Calderonii aia se scalda in bani!
Maya a ignorat remarca rautacioasa si a continuat grabita.
-Am luat postul si m-am dus in parc pentru ca eram obosita si acolo era un caine si dupa un tip si cainele in apa si tipul enervant l-a scos si apoi lumea se uita si tipul m-a urmarit si l-am trimis la veterinar cu cainele dar zicesa ca il omoara.....si asta e tot!
Maya de abia mai respira. A spus toata fraza atat de repede incat Ali de abia a putut descifra ceva.
-WOW! Stop! A omorat cainele??
-Nu! Nu cred...Doar ti-am spus ca l-a salvat
-Deci... spuneai ceva de un tip?
-Da! Un nenorocit cu papuci de firma si maini de fetita!
-Phahaha!! Ce te mai pricepi la baieti! Maini de fetita? Jalnic! Mai bine uita-l! a spus Ali printre hohotele de ras care o stapaneau.
-De ce l-as uita din moment ce..
Ali i-a luat-o inainte:
-Pentru ca are maini de fetita! Tipii astia nu merita!
-...din moment ce nici nu ma gandesc la el!
-Aham...am inteles! Si totusi...sfatul meu e sa nu-l bagi in seama! Maini de fetita...! Ce pampalau! Doar din curiozitate....cum aratau??
-Ce?
-Mainile lui de fetita!
-Si eu de unde sa stiu???
-Pai...din moment ce ai observat ca are maini de fetita...trebuie sa stii cum aratau... a spus Ali nedumerita.
-Dumnezeule Ali! Eu vorbeam la figurat! Nu la propriu! Nu vroia sa scoata cainele din apa pentru ca i se parea jegos!
-Hai mai Maya! Nici nu stii sa povestesti!